Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- HMH Books
- Data wydania:
- 2012-08-28
- Data 1. wydania:
- 2012-08-28
- Liczba stron:
- 272
- Czas czytania
- 4 godz. 32 min.
- Język:
- angielski
- ISBN:
- 9780547913988
- Tagi:
- biznes
What simple innovation brought billions in new investments to Fidelity? What basic misunderstanding was preventing Office Depot from achieving its growth potential? What surprising insights helped the Mayo Clinic better serve both doctors and patients? The solution in each case was a focus on customer experience, the most powerful—and misunderstood—element of corporate strategy today. Customer experience is, quite simply, how your customers perceive their every interaction with your company. It’s a fundamental business driver. Here’s proof: over a recent five-year period during which the S&P 500 was flat, a stock portfolio of customer experience leaders grew twenty-two percent. In an age when customers have access to vast amounts of data about your company and its competitors, customer experience is the only sustainable source of competitive advantage. But how to excel at it? Based on fourteen years of research by the customer experience leaders at Forrester Research, Outside In offers a complete roadmap to attaining the experience advantage. It starts with the concept of the Customer Experience Ecosystem—proof that the roots of customer experience problems lie not just with customer-facing employees like your sales staff, but with behind-the-scenes employees like accountants, lawyers, and programmers, as well as the policies, processes, and technologies that all your employees use every day. Identifying and solving these problems has the potential to dramatically increase sales and decrease costs.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Outside In: The Power of Putting Customers at the Center of Your Business
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE