Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania
Wydawnictwo: Wydawnictwo Poligraf poradniki
208 str. 3 godz. 28 min.
- Kategoria:
- poradniki
- Wydawnictwo:
- Wydawnictwo Poligraf
- Data wydania:
- 2020-02-28
- Data 1. wyd. pol.:
- 2020-02-28
- Liczba stron:
- 208
- Czas czytania
- 3 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788381592628
- Tagi:
- copywriting
"Jak pisać, żeby sprzedać" to poradnik opowiadający bez zanudzania o tym, jak wykorzystać wyrazy, by wiernie służyły i ochoczo osiągały wyznaczone cele. Skierowany do wszystkich, którzy chcą lub muszą pisać, aby sprzedawać produkty, usługi czy swój wizerunek. Podstawowa i łatwa w odbiorze lektura dla osób prowadzących własny biznes oraz dla pracowników „zmuszanych” do pisania. Autorka ciekawie, dynamicznie i z dużym poczuciem humoru tłumaczy zasady, odpowiada na pytania, co można zrobić, by zredagowane teksty były zauważone i osiągały zamierzone cele. Poradnik zawiera także kilka praktycznych ćwiczeń dla nabrania wprawy w sztuce copywritingu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 8
- 6
- 3
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Autorka-copyrighterka wymyśliła sobie, że napisze książkę. Niestety, nazbyt pewna swych literackich umiejętności, zamiast stworzyć dzieło, które przyciągnie do niej jeszcze więcej klientów, napisała gniota, który podaje w wątpliwość wszystkie jej zapewnienia o własnych sukcesach. Tak, bo cała książka jest nie o tym, "Jak pisać, żeby sprzedać", tylko o tym, jakie sukcesy osiągnęła w życiu (ale konkretów podać nie może, bo tajemnica zawodowa) i jaka jest przy tym wyluzowana. Tylko tak: skończyła polonistykę (co podkreśla kilkukrotnie na przestrzeni tych 200 stron),a sadzi elementarne błędy, przekręca związki frazeologiczne (w sposób tak nieudolny, że trudno to uznać za kreatywną interpretację),nie zna znaczenia słów, których używa (serio, omasta do chleba???),a jeśli powołuje się na jakąś literaturę, to wyłącznie na lektury szkolne. Jako i polonista, i copyrighter, powinna też chyba wiedzieć, co to jest akapit - a tymczasem niemal każdy rozdział (!) pisany jest jednym ciągiem! Dalej, jeśli ktoś jest naprawdę dobry w swoim zawodzie (a przynajmniej tak dobry jak twierdzi),może bez najmniejszego uszczerbku dla swoich interesów uchylić rąbka tajemnicy na temat podstawowych technik, sztuczek itd. To robi wrażenie. Niestety jedyne "praktyczne ćwiczenia", jakie serwuje autorka to banały w stylu "zastanów się, do kogo piszesz". I jeszcze wisienka na torcie - książka jest źle złożona! Nie zajmuję się typografią i nie znam się na tym specjalnie, ale czytałam książkę przy świetle lampy, przeświecającej lekko przez kartki, i nagle coś mi przestało grać... poszczególne strony, a nawet akapity, mają różne światło między liniami i różne marginesy! Tak źle złożone widziałam ostatnio jakieś fanowskie gazetki o RPGach, ale tym przynajmniej, jako twórczości pasjonatów, a nie profesjonalistów, można podobne błędy wybaczyć.
Autorka-copyrighterka wymyśliła sobie, że napisze książkę. Niestety, nazbyt pewna swych literackich umiejętności, zamiast stworzyć dzieło, które przyciągnie do niej jeszcze więcej klientów, napisała gniota, który podaje w wątpliwość wszystkie jej zapewnienia o własnych sukcesach. Tak, bo cała książka jest nie o tym, "Jak pisać, żeby sprzedać", tylko o tym, jakie sukcesy...
więcej Pokaż mimo toKsiążka jest godna polecenia każdej osobie, która stawia swoje pierwsze kroki w sprzedaży (szczególnie w formie on-line). Autorka przekazała swoją praktyczną wiedzę posługując się swobodnym, luźnym językiem. Lekturę czyta się wówczas przyjemnie.
Książka jest godna polecenia każdej osobie, która stawia swoje pierwsze kroki w sprzedaży (szczególnie w formie on-line). Autorka przekazała swoją praktyczną wiedzę posługując się swobodnym, luźnym językiem. Lekturę czyta się wówczas przyjemnie.
Pokaż mimo to