Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania

Okładka książki Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania Andżelika Nowak
Okładka książki Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania
Andżelika Nowak Wydawnictwo: Wydawnictwo Poligraf poradniki
208 str. 3 godz. 28 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Poligraf
Data wydania:
2020-02-28
Data 1. wyd. pol.:
2020-02-28
Liczba stron:
208
Czas czytania
3 godz. 28 min.
Język:
polski
ISBN:
9788381592628
Tagi:
copywriting
Średnia ocen

5,6 5,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,6 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
53
53

Na półkach:

Autorka-copyrighterka wymyśliła sobie, że napisze książkę. Niestety, nazbyt pewna swych literackich umiejętności, zamiast stworzyć dzieło, które przyciągnie do niej jeszcze więcej klientów, napisała gniota, który podaje w wątpliwość wszystkie jej zapewnienia o własnych sukcesach. Tak, bo cała książka jest nie o tym, "Jak pisać, żeby sprzedać", tylko o tym, jakie sukcesy osiągnęła w życiu (ale konkretów podać nie może, bo tajemnica zawodowa) i jaka jest przy tym wyluzowana. Tylko tak: skończyła polonistykę (co podkreśla kilkukrotnie na przestrzeni tych 200 stron),a sadzi elementarne błędy, przekręca związki frazeologiczne (w sposób tak nieudolny, że trudno to uznać za kreatywną interpretację),nie zna znaczenia słów, których używa (serio, omasta do chleba???),a jeśli powołuje się na jakąś literaturę, to wyłącznie na lektury szkolne. Jako i polonista, i copyrighter, powinna też chyba wiedzieć, co to jest akapit - a tymczasem niemal każdy rozdział (!) pisany jest jednym ciągiem! Dalej, jeśli ktoś jest naprawdę dobry w swoim zawodzie (a przynajmniej tak dobry jak twierdzi),może bez najmniejszego uszczerbku dla swoich interesów uchylić rąbka tajemnicy na temat podstawowych technik, sztuczek itd. To robi wrażenie. Niestety jedyne "praktyczne ćwiczenia", jakie serwuje autorka to banały w stylu "zastanów się, do kogo piszesz". I jeszcze wisienka na torcie - książka jest źle złożona! Nie zajmuję się typografią i nie znam się na tym specjalnie, ale czytałam książkę przy świetle lampy, przeświecającej lekko przez kartki, i nagle coś mi przestało grać... poszczególne strony, a nawet akapity, mają różne światło między liniami i różne marginesy! Tak źle złożone widziałam ostatnio jakieś fanowskie gazetki o RPGach, ale tym przynajmniej, jako twórczości pasjonatów, a nie profesjonalistów, można podobne błędy wybaczyć.

Autorka-copyrighterka wymyśliła sobie, że napisze książkę. Niestety, nazbyt pewna swych literackich umiejętności, zamiast stworzyć dzieło, które przyciągnie do niej jeszcze więcej klientów, napisała gniota, który podaje w wątpliwość wszystkie jej zapewnienia o własnych sukcesach. Tak, bo cała książka jest nie o tym, "Jak pisać, żeby sprzedać", tylko o tym, jakie sukcesy...

więcej Pokaż mimo to

avatar
19
19

Na półkach: ,

Książka jest godna polecenia każdej osobie, która stawia swoje pierwsze kroki w sprzedaży (szczególnie w formie on-line). Autorka przekazała swoją praktyczną wiedzę posługując się swobodnym, luźnym językiem. Lekturę czyta się wówczas przyjemnie.

Książka jest godna polecenia każdej osobie, która stawia swoje pierwsze kroki w sprzedaży (szczególnie w formie on-line). Autorka przekazała swoją praktyczną wiedzę posługując się swobodnym, luźnym językiem. Lekturę czyta się wówczas przyjemnie.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    8
  • Przeczytane
    6
  • Posiadam
    3
  • Pisanie
    1
  • 2020
    1
  • Poradniki
    1
  • 2020 wydane
    1
  • @ SZUKAM PILNIE (za te wymienię moje z półki: sprzedam)
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jak pisać, żeby sprzedać. Poradnik bez zanudzania


Podobne książki

Przeczytaj także