Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Okładka książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Verne Harnish
Okładka książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
Verne Harnish Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN biznes, finanse
280 str. 4 godz. 40 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Data wydania:
2018-10-20
Data 1. wyd. pol.:
2018-10-20
Liczba stron:
280
Czas czytania
4 godz. 40 min.
Język:
polski
ISBN:
9788301201371
Tłumacz:
Jacek Konieczny
Średnia ocen

7,8 7,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Scaling Up Wynagrodzenia. 5 zasad efektywnego wynagradzania pracowników Verne Harnish, Sebastian Ross
Ocena 0,0
Scaling Up Wyn... Verne Harnish, Seba...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Badania jako podstawa projektowania User Experience Iga Mościchowska, Barbara Rogoś-Turek
Ocena 7,5
Badania jako p... Iga Mościchowska, B...
Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,2
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki Poradnik design thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie Piotr Grocholiński, Beata Michalska-Dominiak
Ocena 7,0
Poradnik desig... Piotr Grocholiński,...

Oceny

Średnia ocen
7,8 / 10
12 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
17
6

Na półkach:

Jakkolwiek użyteczne nie byłyby (a są) te porady dla skalujących się firm, mam wrażenie, że największy dreszczyk ekscytacji autora budzi i główną myślą tej publikacji jest - musisz pozbyć się wszystkich, którzy stoją na drodze twojej firmy do wspaniałego celu, bo tylko on się liczy.

W końcu jakże wspaniale będzie opowiadać wnukom, ilu ludzi trzeba było zwolnić i co poświęcić, żeby zarobić tyle, żeby zrealizować bohaterski CEL.

Czy tylko ja mam problem z kapitalizmem?

Jakkolwiek użyteczne nie byłyby (a są) te porady dla skalujących się firm, mam wrażenie, że największy dreszczyk ekscytacji autora budzi i główną myślą tej publikacji jest - musisz pozbyć się wszystkich, którzy stoją na drodze twojej firmy do wspaniałego celu, bo tylko on się liczy.

W końcu jakże wspaniale będzie opowiadać wnukom, ilu ludzi trzeba było zwolnić i co...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    113
  • Przeczytane
    15
  • Teraz czytam
    9
  • Posiadam
    6
  • Biznes
    5
  • Nie ma w necie
    2
  • Biznes(ważne książki)
    1
  • Magda
    1
  • Przeczytane - biznes, rozwój
    1
  • Inwestycje
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?


Podobne książki

Przeczytaj także