Strategia Pet Biznesu -rozwiń firmę z branży zoologicznej
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- Magdalena Rorbach
- Data wydania:
- 2019-03-29
- Data 1. wyd. pol.:
- 2019-03-29
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788394943127
- Tagi:
- biznes strategia marketing targi hodowla petsitter koci behawioryzm business pet academy lejek sprzedażowy cel misja przedsiębiorca firma pet biznes zoologia zoobranża
Jeżeli zależy Ci na rozwoju firmy to TA książka jest dla CIEBIE. Zdobędziesz wiedzę na temat budowania biznesu oraz poznasz niezwykłe historie osób, które rozwijają swoje firmy z sukcesem!
Z książki dowiesz się:
– w jakim celu potrzebna Ci misja, wizja i cel firmy?
– jak określić cel finansowy?
-dowiesz się o lejku sprzedażowym w biznesie
– jak stworzyć biznesplan?
– jakie elementy są ważne przy tworzeniu strategii?
– jak planować według 12 tygodni?
– Jakie cechy powinien mieć właściciel firmy?
-podpowiem Ci jak skutecznie pozyskać klienta
– jak zbudować bazę dochodów aktywnych i pasywnych?
-będzie również o skutecznym gospodarowaniu własnym czasem i delegowaniu zadań
Ponadto poznasz gości specjalnych, którzy udzielili wywiadu do książki i podzielili się wiedzą i doświadczeniem na temat budowania własnych biznesów:
Koci behawioryzm – wiedza, życie, pasja – wywiad z Małgorzatą Biegańską –Hendryk
Budowanie trzech marek z sukcesem – wywiad z dr Anną Przybylską
Międzynarodowe Targi Zoologiczne PET EXPO od kulis – wywiad z Edytą Winiarską
Usługi petsitterskie na najwyższym poziomie – wywiad z Katarzyną Petką
Hodowla szyta na miarę miłości –wywiad z Elżbietą Wydrą, Hodowla Alaskan Malamute z klanu Wydry
Jak zostać dietetykiem zwierzęcym? – wywiad z dr Karoliną Hołdą
Behawiorystka otwarta na świat- wywiad z Zuzanną Rybarczyk
Serdecznie zapraszamy
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 5
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Strategia Pet Biznesu -rozwiń firmę z branży zoologicznej
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE
Prowadzę własną firmę w branży zoologicznej od kilku lat, niemniej jednak wciąż chcę usprawniać swoje działania i uczyć się nowych strategii biznesowych. Dlatego też bardzo chętnie sięgnęłam po książkę, która jest jedyną znaną mi na rynku krajowym pozycją z zakresu tworzenia firmy w tym dość specyficznym środowisku. Dla osób świeżych, które dopiero rozpoczynają swoją drogę z biznesem może być to pozycja pożyteczna, choć dla mnie niestety była zbyt ogólnikowa. W książce znalazło się kilka informacji, które mogą otrzeźwić marzycielsko nastawionych ludzi, którym prowadzenie biznesu wydaje się przysłowiową bułką z masłem. Podobało mi się także to, że autorka wspomina o utrzymaniu balansu między życiem prywatnym a pracą, daje trochę rad jak o to zadbać. To bardzo ważne w każdej branży, jednak w branży zoologicznej powinni pracować ludzie empatyczni, a to sprawia, że niejako od razu jesteśmy bardziej narażeni na emocjonalne szantaże, manipulacje i inne przykre zagrywki ze strony właścicieli czworonogów. Dowiedziałam się także kilku rzeczy o budowaniu marki, wyznaczaniu sobie celu i tego gdzie widzimy się za kilka lat. Trochę zabrakło mi informacji o oszustwach, szczególnie tych najbardziej bezczelnych, których ofiarami padają nowe firmy na rynku. Mogło być też więcej o reklamie w sieci czy marketingu. Dział z wywiadami był ciekawy ponieważ dotyczył ludzi z różnego zakresu tej samej branży od behawiorystów i weterynarzy poprzez osoby organizujące targi zoologiczne do dietetyków zwierzęcych. To bardzo cenne spojrzenie na problemy i bolączki naszej branży.
Doceniam powstanie takiej książki i nie uważam żebym straciła czas czytając ten przewodnik, zresztą przeczytałam go w kilka dni, jednak chyba bardziej bym go doceniła na początku swojej drogi, obecnie był to miło spędzony czas przy lekturze.
Prowadzę własną firmę w branży zoologicznej od kilku lat, niemniej jednak wciąż chcę usprawniać swoje działania i uczyć się nowych strategii biznesowych. Dlatego też bardzo chętnie sięgnęłam po książkę, która jest jedyną znaną mi na rynku krajowym pozycją z zakresu tworzenia firmy w tym dość specyficznym środowisku. Dla osób świeżych, które dopiero rozpoczynają swoją drogę...
więcej Pokaż mimo to