Strategia Pet Biznesu -rozwiń firmę z branży zoologicznej

Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
275
136

Na półkach: ,

Prowadzę własną firmę w branży zoologicznej od kilku lat, niemniej jednak wciąż chcę usprawniać swoje działania i uczyć się nowych strategii biznesowych. Dlatego też bardzo chętnie sięgnęłam po książkę, która jest jedyną znaną mi na rynku krajowym pozycją z zakresu tworzenia firmy w tym dość specyficznym środowisku. Dla osób świeżych, które dopiero rozpoczynają swoją drogę z biznesem może być to pozycja pożyteczna, choć dla mnie niestety była zbyt ogólnikowa. W książce znalazło się kilka informacji, które mogą otrzeźwić marzycielsko nastawionych ludzi, którym prowadzenie biznesu wydaje się przysłowiową bułką z masłem. Podobało mi się także to, że autorka wspomina o utrzymaniu balansu między życiem prywatnym a pracą, daje trochę rad jak o to zadbać. To bardzo ważne w każdej branży, jednak w branży zoologicznej powinni pracować ludzie empatyczni, a to sprawia, że niejako od razu jesteśmy bardziej narażeni na emocjonalne szantaże, manipulacje i inne przykre zagrywki ze strony właścicieli czworonogów. Dowiedziałam się także kilku rzeczy o budowaniu marki, wyznaczaniu sobie celu i tego gdzie widzimy się za kilka lat. Trochę zabrakło mi informacji o oszustwach, szczególnie tych najbardziej bezczelnych, których ofiarami padają nowe firmy na rynku. Mogło być też więcej o reklamie w sieci czy marketingu. Dział z wywiadami był ciekawy ponieważ dotyczył ludzi z różnego zakresu tej samej branży od behawiorystów i weterynarzy poprzez osoby organizujące targi zoologiczne do dietetyków zwierzęcych. To bardzo cenne spojrzenie na problemy i bolączki naszej branży.
Doceniam powstanie takiej książki i nie uważam żebym straciła czas czytając ten przewodnik, zresztą przeczytałam go w kilka dni, jednak chyba bardziej bym go doceniła na początku swojej drogi, obecnie był to miło spędzony czas przy lekturze.

Prowadzę własną firmę w branży zoologicznej od kilku lat, niemniej jednak wciąż chcę usprawniać swoje działania i uczyć się nowych strategii biznesowych. Dlatego też bardzo chętnie sięgnęłam po książkę, która jest jedyną znaną mi na rynku krajowym pozycją z zakresu tworzenia firmy w tym dość specyficznym środowisku. Dla osób świeżych, które dopiero rozpoczynają swoją drogę...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    5
  • Posiadam
    1
  • Pozostałe
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Strategia Pet Biznesu -rozwiń firmę z branży zoologicznej


Podobne książki

Przeczytaj także