Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Książki z tagiem „strategia”
  • Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania
    Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania
    Autorzy: Ken Blanchard, Spencer Johnson
    Od ponad dwudziestu lat miliony menadżerów, zarówno tych pracujących dla organizacji z listy Fortune 500, jak i tych kierujących małymi firmami, stosuje techniki prezentowane w książce Jednominutowy M...
    Półka:
    czytelników: 396 | opinie: 17 | ocena: 6,97 (154 głosy)
  • Mourinho vs. Guardiola
    Mourinho vs. Guardiola
    Autorzy: Juan Carlom Cubeiro, Leonor Gallardo
    Dzisiejszy futbol to coś znacznie więcej niż zwykłe występy przed publicznością. To także wyjątkowi ludzie i wielkie legendy, które będą wspominane przez kolejne pokolenia. Bez wątpienia należą do nic...
    Półka:
    czytelników: 163 | opinie: 9 | ocena: 6 (71 głosów)
  • Sun Tzu. Sztuka wojny.
    Sun Tzu. Sztuka wojny.
    Autor: Karen McCreadie
    Kilka słów o... Sztuka wojny uważana jest za podstawową lekturę dla światowych przedsiębiorców poszukujących mistrzowskiej strategii. Karen McCreadie z powodzeniem udało się przekształcić niewątpliwą...
    Półka:
    czytelników: 146 | opinie: 0 | ocena: 7,28 (47 głosów)
  • Strategia stylu
    Strategia stylu
    Autor: Nina Garcia
    Strategia stylu Niny Garcia to swoisty elementarz mody, który nauczy cię jak osiągnąć ponadczasowy szyk, a jednocześnie oszczędzać pieniądze. Dzięki odpowiedzi na trzy pytania: Co już mam?, Czego potr...
    Półka:
    czytelników: 130 | opinie: 4 | ocena: 6,16 (38 głosów)
  • Narkonomia
    Narkonomia
    Autor: Tom Wainwright
    Czego nauczyli się szefowie gangów narkotykowych, obserwując świat wielkiego biznesu? Jakim cudem początkujący szef kartelu narkotykowego może odnieść sukces w nielegalnej branży o wartości 300 milia...
    Półka:
    czytelników: 67 | opinie: 3 | ocena: 8,13 (16 głosów)
  • Strategia szczęścia i dobrobytu
    Strategia szczęścia i dobrobytu
    Autor: Jim Rohn
    Na stronicach tej książki autor w prosty i dostępny sposób radzi jak strategicznie zaplanować swoją przyszłość,aby żyć w szczęściu i dobrobycie.
    Półka:
    czytelników: 60 | opinie: 0 | ocena: 8 (10 głosów)
  • Harrington o Hold'em Tom I
    Harrington o Hold'em Tom I
    Autorzy: Dan Harrington, Bill Robertie
    Poker w zawrotnym tempie opanował Amerykę. Jednakże nie chodzi tu o jakąkolwiek formę pokera, która sprawia, że ludziom szybciej biją serca – to no-limit hold’em – odmiana, w którą rozgrywane są najwi...
    Półka:
    czytelników: 54 | opinie: 2 | ocena: 7,84 (32 głosy)
  • O wojnie.Podręcznik stratega
    O wojnie.Podręcznik stratega
    Autor: Carl von Clausewitz
    Od dowodzącego armią nie wymaga się, aby był publicystą czy uczonym zgłębiającym tajemnice historii. Człowiek na tym stanowisku musi właściwie oceniać tendencje, dostrzegać różnice interesów oraz bież...
    Półka:
    czytelników: 40 | opinie: 0 | ocena: 5 (5 głosów)
  • Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
    Strategia marketingowa. Instrukcja budowy silnej marki
    Autor: Maciej Tesławski
    O strategii pisano wiele, ale chyba jeszcze nikt nie pokusił się napisać tak praktycznie! W jednym miejscu zebrano doświadczenia osób, które od wielu lat z sukcesem budują strategię marek na rynku kra...
    Półka:
    czytelników: 36 | opinie: 1 | ocena: 7,3 (10 głosów)
  • Harrington o Hold'em Tom II
    Harrington o Hold'em Tom II
    Autorzy: Dan Harrington, Bill Robertie
    W pierwszym tomie tej serii, Harrington o Hold’em: Tom I: Strategia Gry, Dan Harrington wyjaśnił, jak grać we wczesnych fazach turniejów, gdy większość zawodników przy stole miała mnóstwo żetonów, a b...
    Półka:
    czytelników: 30 | opinie: 0 | ocena: 7,75 (16 głosów)
  • Najgłupsze wojny
    Najgłupsze wojny
    Autorzy: Edward Strosser, Michael Prince
    Kiedy zwycięzcy piszą historię, zazwyczaj nie wspominają o swoich, często wstydliwych wypadkach. Zadaniem tej książki jest nie pozwolić im, i innym, o nich zapomnieć. Mam nadzieję, że Ty, drogi czytel...
    Półka:
    czytelników: 30 | opinie: 2 | ocena: 6 (14 głosów)
  • Dobra strategia, zła strategia
    Dobra strategia, zła strategia
    Autor: Richard P. Rumelt
    Autor rozprawia się ze wszystkimi niejasnymi opisami i pogmatwanymi sposobami myślenia leżącymi u podstaw zbyt wielu strategii, proponując w zamian prostą metodę opracowania i wdrożenia skutecznej i n...
    Półka:
    czytelników: 28 | opinie: 0 | ocena: 8,2 (5 głosów)
  • Tajne bronie w II wojnie światowej
    Tajne bronie w II wojnie światowej
    Autor: William B. Breuer
    Wpływ na wynik II wojny światowej miały nie tylko działania bojowe, spektakularne kampanie, błyskotliwe czyny sławnych dowódców i mądre decyzje polityków. O zwycięstwie lub klęsce zdecydowała prowadzo...
    Półka:
    czytelników: 26 | opinie: 2 | ocena: 6,53 (15 głosów)
  • Twardy pancerz.
    Twardy pancerz.
    Autor: Władimir Bieszanow
    Niezwyciężona i legendarna Armia Czerwona - jej historii Władimir Bieszanow poświęca swoje najnowsze dzieło, w którym ukazuje powstawanie tej armii w latach trzydziestych XX wieku, tworzenie radzie...
    Półka:
    czytelników: 25 | opinie: 2 | ocena: 7,4 (5 głosów)
  • Filozofia Kaizen w biurze
    Filozofia Kaizen w biurze
    Autor: William Lareau
    Obniżenie kosztów przy zachowaniu dotychczasowej wydajności -- czy to możliwe? Oto pytanie spędzające sen z powiek niejednemu menedżerowi, dyrektorowi i prezesowi. Pozytywna zmiana jakości pracy Twoje...
    Półka:
    czytelników: 24 | opinie: 1 | ocena: 1 (1 głos)

zgłoś błąd zgłoś błąd