Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- The Black Horse
- Data wydania:
- 2015-10-02
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-10-02
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788394309183
Od dawna wiadomo, że dwie osoby w dokładnie tej samej sytuacji mogą się zachować totalnie inaczej, wręcz sprzecznie z logiką. „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy” pozwala lepiej zrozumieć, „Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” z naszego punktu widzenia.
Często zastanawiamy się, „Dlaczego tak jest?”, „Z czego wynikają takie zachowania?”. Ma to szczególne znaczenie w sytuacjach biznesowych i negocjacyjnych, ale równie wielkie, jeżeli w grę wchodzi rodzina i jej dobro.
Nagranie „Typy osobowości Klienta i Rozmówcy, Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?” wyjaśnia skąd się biorą te odmienne zachowania. Naświetla, jaka jest geneza naszych typów osobowości. Jeśli chcesz lepiej rozumieć siebie i innych, lepiej radzić sobie w rozmowach towarzyskich, w sprzedaży, w negocjacjach to ta wiedza jest bezcenna. Dwugodzinne nagranie nie jest w stanie wyczerpać tematu, na który napisano tysiące książek na całym świecie. Jest natomiast zwięzłym i bardzo przejrzystym wstępem do zagadnienia.
Jest również niezbędnym wprowadzaniem do kolejnego nagrania „Typy osobowości Klienta i rozmówcy cz. II, Jak rozpoznawać różne typy osobowości i jak sobie z nimi lepiej radzić!”
Pytania do zagadnień zawartych w nagraniach można zadawać pod adresem: www.ask.fm/Negocjacje_Systemowe
Ta wiedza zastosowana w praktyce bardzo, bardzo pomaga, a czasem czyni cuda.
Witold Anusz to negocjator, trener i ekspert ds. negocjacji. Działając ponad 20 lat w biznesie, przeprowadził ponad 13.000 rozmów negocjacyjnych w biznesie. Rozmów związanych ze sprzedażą i zakupami produktów, usług i negocjowaniem warunków handlowych. Jest praktykiem, pasjonatem i miłośnikiem negocjacji systemowych, najskuteczniejszego aktualnie modelu negocjacji. Jest gorącym propagatorem TQM in Sales (TQM w sprzedaży),ponieważ ta metoda gwarantuje niezwykłą skuteczność i wzrosty w obszarze sprzedaży. Przeprowadził sporo ponad 1.000 dni warsztatowych z tego zakresu. Wyszkolił kilka tysięcy handlowców. Z pewnością nie powie wszystkiego, co wie w ciągu, tego krótkiego nagrania, ale z na pewno wie, co mówi.
Zapraszamy do zakupu.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Typy osobowości Klienta i Rozmówcy. Dlaczego ludzie zachowują się tak dziwnie i jak ich zrozumieć?
Dodaj cytat
OPINIE i DYSKUSJE