Dlaczego motywowanie ludzi nie działa...i co działa
212 str.
3 godz. 32 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- MT Biznes
- Data wydania:
- 2015-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2015-01-01
- Liczba stron:
- 212
- Czas czytania
- 3 godz. 32 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788377469781
Ta książka nie posiada jeszcze opisu.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 79
- 50
- 12
- 2
- 2
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
Opinia
Książka w sposób usystematyzowany porządkuje wiedzę o motywacji. Autorka w bardzo interesujący sposób tłumaczy różne poziomy motywacji dzieląc je na 2 wymiary: motywację suboptymalną i optymalną. Porusza zagadnienia potrzeb psychologicznych, samoregulacji, emocji, wymienia 3 kluczowe elementy motywacji. Dowiadujemy się, jakie są przyczyny utraty motywacji w różnych sytuacjach życiowych. Ponadto, autorka podaje propozycję, jak tę optymalną motywację obudzić lub utrzymać.
Książka adresowana jest przede wszystkim do liderów - osób, od których oczekuje się, że będą motywować swoich podwładnych. To, w jaki sposób to motywowanie się odbywa wpływa bardzo na jakość pracy i w konsekwencji na wynik firmy.
Bardzo ciekawa jest też część opisująca podstawowe mity w biznesie (np. Liczy się tylko wynik). Dowiadujemy się, skąd one się biorą, dlaczego takie podejścia na dłuższą metę nie działają i co zmienić, aby zadziałało.
POLECAM
Książka w sposób usystematyzowany porządkuje wiedzę o motywacji. Autorka w bardzo interesujący sposób tłumaczy różne poziomy motywacji dzieląc je na 2 wymiary: motywację suboptymalną i optymalną. Porusza zagadnienia potrzeb psychologicznych, samoregulacji, emocji, wymienia 3 kluczowe elementy motywacji. Dowiadujemy się, jakie są przyczyny utraty motywacji w różnych...
więcej Pokaż mimo to