Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Instrumenty prawne marketingu - Malarski Stanisław

Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8385441581
liczba stron
351
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Autor stawia sobie za cel przedstawienie bogatego i złożonego oprzyrządowania prawno-organizacyjnego strategii i działalności marketingowej. Punktem wyjścia opracowania jest mechanizm rynkowy, kształtujący różnorodne relacje i stosunki pomiędzy producentem a nabywcą (konsumentem). W konsekwencji opracowanie nie ogranicza się do prezentacji tradycyjnych zagadnień prawa gospodarczego i...

Autor stawia sobie za cel przedstawienie bogatego i złożonego oprzyrządowania prawno-organizacyjnego strategii i działalności marketingowej. Punktem wyjścia opracowania jest mechanizm rynkowy, kształtujący różnorodne relacje i stosunki pomiędzy producentem a nabywcą (konsumentem). W konsekwencji opracowanie nie ogranicza się do prezentacji tradycyjnych zagadnień prawa gospodarczego i cywilnego, lecz obejmuje również występujące w nowoczesnym marketingu instrumenty prawne z zakresu prawa administracyjnego, finansowego, ekologicznego, ochrony konsumenta, wynalazczego, autorskiego, prawa wykroczeń, prawa karnego i in. Integracja tych instrumentów ukierunkowana jest na podejmowanie i rozwijanie przedsiębiorczości, wyższą efektywność w skali makroi mikroekonomicznej, a w perspektywie strategicznej na wszechstronny rozwój cywilizacyjny, obejmujący produkcję, technikę, wymianę rynkową i konsumpcję w ramach szeroko pojmowanego marketingu.Wydanie II

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 26
Primo | 2017-04-19
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd