Instrumenty prawne marketingu

Okładka książki Instrumenty prawne marketingu Stanisław Malarski
Okładka książki Instrumenty prawne marketingu
Stanisław Malarski Wydawnictwo: Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu Seria: Biblioteka Menedżera biznes, finanse
351 str. 5 godz. 51 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Biblioteka Menedżera
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu
Data wydania:
1996-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1996-01-01
Liczba stron:
351
Czas czytania
5 godz. 51 min.
Język:
polski
ISBN:
8385441581
Tagi:
marketing marketing a prawo Malarski
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Oddane
    1
  • Posiadam
    1
  • Dziupla/bookcrossing/
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Instrumenty prawne marketingu


Podobne książki

Przeczytaj także