Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Prankvertising i immersive branding - emocje na usługach marketingu wirusowego

Wydawnictwo: Novae Res
6,13 (8 ocen i 2 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
1
7
1
6
2
5
0
4
3
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788380830585
liczba stron
82
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
NovaeRes

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców? Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko? Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu? Czy zawsze...

Jak zwiększyć skuteczność przekazu, by dotrzeć do jak najliczniejszej grupy odbiorców?

Co zrobić, by potencjalny klient zechciał podjąć oczekiwane działania? Jak sprawić, by nie tylko zapamiętał, ale by sam przekazał informację? Czy w walce o konsumenta autorzy reklam wymyślili i wykorzystali już wszystko?

Co się stało w momencie wkroczenia marketingu w przestrzeń Internetu?

Czy zawsze umiesz bezbłędnie przechwycić komunikat marketingowy?

Jak zacierają się granice pomiędzy spontanicznym działaniem użytkowników a zaplanowanymi akcjami marketingowymi?

Na ile social media są nadal social?

Autorka, prezentując różne metody, pokazuje, jak można umiejętnie wykorzystać ludzkie emocje w celach handlowych. Dziś, w dobie wszechobecnego Internetu, wszystko zdaje się być dozwolone, bo przecież „cel uświęca środki”…
Szczegóły

Rodzaj literatury: Literatura fachowa
Wydawca: Novae Res, 2016
Format: 145x205mm, oprawa miękka ze skrzydełkami
Wydanie: Pierwsze
Liczba stron: 82
ISBN: 978-83-8083-058-5

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 7
Marcin | 2016-04-02
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 01 kwietnia 2016

Książka na jeden wieczór. Dobrze pokazuje jak Internet zmieniał się na przestrzeni lat i jak z tym procesem zmieniała się reklama.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Martwa strefa

Stephen... Stephen... Na początku, gdy czytałem byłem bardzo ciekaw jak się rozkręci ta historia. I co ma tytuł książki do wszystkiego? Ano, dość spor...

zgłoś błąd zgłoś błąd