Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

zarządzanie marką w segmencie B2B

7,5 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
2
7
2
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu ? Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (12)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 60
Łukasz kruszewski | 2016-01-02
Na półkach: Przeczytane
książek: 3645
Krystian P | 2013-04-28
Na półkach: Przeczytane, Ulubione, Posiadam
książek: 220
herring1985 | 2012-07-13
Na półkach: Przeczytane
książek: 0
| 2011-12-28
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
Przeczytana: październik 2010
książek: 3739
Mikołaj Klubiński | 2017-04-19
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9740
Chaoticreader | 2016-12-03
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 444
falander | 2015-07-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 156
westgirl | 2015-07-12
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 126
Martyna | 2015-03-12
Na półkach: Chcę przeczytać, Do pracy
książek: 606
Agnieszka | 2014-04-02
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 2 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd