rozwiń zwiń

Marketing

Okładka książki Marketing
Philip Kotler Wydawnictwo: Felberg SJA biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Felberg SJA
Data wydania:
1999-01-01
Data 1. wyd. pol.:
1999-01-01
Język:
polski
ISBN:
8391146537
Średnia ocen

                7,5 7,5 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Marketing 5.0. Technologie Next Tech Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 7,2
Marketing 5.0.... Hermawan Kartajaya,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads on Sales Philip Kotler, Andris Zoltners
Ocena 7,0
HBRs 10 Must R... Philip Kotler, Andr...
Okładka książki Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan
Ocena 5,3
Marketing 3.0.... Hermawan Kartajaya,...

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Jednominutowy menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania Ken Blanchard, Spencer Johnson
Ocena 6,9
Jednominutowy ... Ken Blanchard, Spen...
Okładka książki Rework Jason Fried, David Heinemeier Hansson
Ocena 7,0
Rework Jason Fried, David ...
Okładka książki Winning znaczy zwyciężać Jack Welch, Suzy Welch
Ocena 7,4
Winning znaczy... Jack Welch, Suzy We...

Oceny

Średnia ocen
7,5 / 10
2 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
128
12

Na półkach: ,

Pełna ciekawych przykładów, które pozwolą marketingowym teoriom zapaść nam w pamięć. Biblia ekspertów branży.

Pełna ciekawych przykładów, które pozwolą marketingowym teoriom zapaść nam w pamięć. Biblia ekspertów branży.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    747
  • Przeczytane
    250
  • Posiadam
    120
  • Teraz czytam
    50
  • Biznes
    10
  • Marketing
    8
  • Ulubione
    8
  • Chcę w prezencie
    6
  • Ekonomia
    5
  • marketing
    3

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing


Podobne książki

Przeczytaj także