Marketing
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- Marketing Management 11th edition
- Wydawnictwo:
- Rebis
- Data wydania:
- 2005-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2005-01-01
- Liczba stron:
- 754
- Czas czytania
- 12 godz. 34 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 978-83-7301-532-6
- Tłumacz:
- Anna Zdziemborska, Robert Bartołd, Maria Sicińska, Mariusz Trojanowski
- Tagi:
- marketing
Najnowsze wydanie "Marketingu" Philipa Kotlera. To jedenaste wydanie książki, określanej powszechnie jako "biblia marketingu", rozszerzone i wzbogacone o nowe badania i analizy. Zawiera całościowe spojrzenie na rolę myślenia marketingowego w przedsiębiorstwie, które działa w szybko zmieniającym się otoczeniu. Odwołując się do wielu różnorodnych przykładów, Philip Kotler trafnie rozpoznaje najważniejsze zmiany w otoczeniu oraz trendy związane z zachowaniami klientów. Do podręcznika włączone zostały obszerne rozważania na temat skuteczności wykorzystania Internetu i zmian, jakie wywołuje on w zachowaniach nabywców oraz funkcjonowaniu kanałów dystrybucji. Szeroko objaśniane są zagadnienia marketingu partnerskiego, zarządzania łańcuchem dostaw oraz budowania wartości marki. Autor prezentuje zmiany w strukturze instrumentów komunikowania się, omawiając ciekawe przykłady zastosowania rozgłosu (buzz),public relations oraz marketingu bezpośredniego. Wykorzystanie doświadczeń i osiągnięć wielu firm amerykańskich, także globalnych, może przyspieszyć proces wprowadzania zmian w zarządzaniu marketingowym w przedsiębiorstwach europejskich, w tym również polskich. Marketing to fundamentalne dzieło Philipa Kotlera, biblia marketingu. Wydane po raz pierwszy w 1967 roku, nie straciło nic na aktualności - przeciwnie, klasyczne, wciąż zaskakuje trzeźwością spojrzenia, wnikliwością i odkrywczością. Marketing jest w nim potraktowany systemowo, nie jako osobna dziedzina, lecz jeden z elementów zarządzania przedsiębiorstwem, i osadzony w szeroko rozumianym kontekście ekonomicznym, historycznym i społecznym. Pod tym względem kładąc nacisk na przystosowanie marketingu do warunków, w jakich prowadzona jest działalność gospodarcza - książka jest nadal "żywa" i poświęca wiele miejsca praktyce zamiast skupiać się, jak wiele innych, tylko na teorii. Marketing to doskonały podręcznik nie tylko dla studentów uczelni ekonomicznych, ale także dla przedsiębiorców i menedżerów.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 742
- 248
- 120
- 51
- 10
- 8
- 8
- 6
- 5
- 3
OPINIE i DYSKUSJE
Dobrą opcją byłby subskrypcja online z wyszukiwarka zagadnień/pojęć które można by dzięki internetowej wersji aktualizować. Niestety dużo się zmienia ale z sentymentu dobrze mieć na półce ;)
Dobrą opcją byłby subskrypcja online z wyszukiwarka zagadnień/pojęć które można by dzięki internetowej wersji aktualizować. Niestety dużo się zmienia ale z sentymentu dobrze mieć na półce ;)
Pokaż mimo toWarto zacząć swoją przygodę z przedsiębiorczością od tej książki. Marketing to jest dusza każdej organizacji.
Warto zacząć swoją przygodę z przedsiębiorczością od tej książki. Marketing to jest dusza każdej organizacji.
Pokaż mimo toJestem fanem Kotlera od lat. Wracam do tej książki z ciekawością. Dla mnie guru który opisał mechanizmy rynkowe Ameryki, a które zostały zaadoptowane do literatury rynku przez wiele innych państw. Tak ksiazka weszła do kanonu podręczników uczelni ekonomicznych. Nazywana Biblią Marketingu. Coś w tym jest. Chyba był pierwszym, który tak obszernie opisał rynek i jego składowe. Logicznie i prosto.
Jestem fanem Kotlera od lat. Wracam do tej książki z ciekawością. Dla mnie guru który opisał mechanizmy rynkowe Ameryki, a które zostały zaadoptowane do literatury rynku przez wiele innych państw. Tak ksiazka weszła do kanonu podręczników uczelni ekonomicznych. Nazywana Biblią Marketingu. Coś w tym jest. Chyba był pierwszym, który tak obszernie opisał rynek i jego składowe....
więcej Pokaż mimo toNie jestem marketingowcem, dlatego ciężko mi się ją czytało jako laik. Książka jest obszerna ale warto było ją przeczytać bo dowiedziałem się ciekawych rzeczy.
Nie jestem marketingowcem, dlatego ciężko mi się ją czytało jako laik. Książka jest obszerna ale warto było ją przeczytać bo dowiedziałem się ciekawych rzeczy.
Pokaż mimo toMnóstwo przydatnych informacji do pracy i lepsze spojrzenia jak ugryźć temat. Polecam, bo napisana prosty językiem i dużo przykładów z życia.
Mnóstwo przydatnych informacji do pracy i lepsze spojrzenia jak ugryźć temat. Polecam, bo napisana prosty językiem i dużo przykładów z życia.
Pokaż mimo toTo pierwsza książka, którą wybrałam z opinii innych. Sama i tak sprawdziłam spis treści, inne szczegóły.
Ponad 3 miesiące czytania, sporo wiedzy. Na pewno do tego wrócę.
Wady: ciężka, za duży format, ale liczy się wiedzą.
To pierwsza książka, którą wybrałam z opinii innych. Sama i tak sprawdziłam spis treści, inne szczegóły.
Pokaż mimo toPonad 3 miesiące czytania, sporo wiedzy. Na pewno do tego wrócę.
Wady: ciężka, za duży format, ale liczy się wiedzą.
Marketing to kilkusetstronicowa księga, podręcznik stawiający sobie za cel kompleksowe
ujęcie tytułowego zagadnienia. Ponieważ jest kompleksowy nie jest zbyt porywający,
ale taki już urok większości podręczników.
Powyższe oraz fakt, że czytałem podręcznik bardzo uważnie sprawiły, że tak często odkładałem go na półkę, iż jego przeczytanie zajęło mi kilka lat.
Niewiele w nim gotowych rozwiązań, ale po jego lekturze ma się wrażenie, że się wie
co trzeba przepracować, co przemyśleć żeby zbyt późno się nie zorientować, że działaliśmy nie wiedząc co czynimy. Po takiej lekturze, jeżeli popełnimy błędy to raczej z niewystarczających zasobów,
lub zbyt płytkiego podejścia do problemu, ale raczej nie przez pominięcie jakiejś kwestii
w naszej działalności na polu marketingu.
Teraz przyszedł czas na wdrażanie zdobytej wiedzy.
Marketing to kilkusetstronicowa księga, podręcznik stawiający sobie za cel kompleksowe
więcej Pokaż mimo toujęcie tytułowego zagadnienia. Ponieważ jest kompleksowy nie jest zbyt porywający,
ale taki już urok większości podręczników.
Powyższe oraz fakt, że czytałem podręcznik bardzo uważnie sprawiły, że tak często odkładałem go na półkę, iż jego przeczytanie zajęło mi kilka lat.
Niewiele w nim...
Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min):
https://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw
Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=378
Zapraszam do posłuchania na YouTube (ok 2 min):
Pokaż mimo tohttps://www.youtube.com/watch?v=XmYxjWae1Qw
Lub do przeczytania:
https://pandunia.pl/?p=378
Biblia i niezbędnik - do częstego korzystania. Znakomita i ponadczasowa.
Biblia i niezbędnik - do częstego korzystania. Znakomita i ponadczasowa.
Pokaż mimo toBroniłem magisterkę z nią w 1994r.
Czyżbym przeczytał tę kobyłę 5 lat przed wydaniem?
Proponuję rzetelnie podawać datę wydania
Broniłem magisterkę z nią w 1994r.
Pokaż mimo toCzyżbym przeczytał tę kobyłę 5 lat przed wydaniem?
Proponuję rzetelnie podawać datę wydania