rozwiń zwiń

Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki

Okładka książki Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki
praca zbiorowa Wydawnictwo: MT Biznes biznes, finanse
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
MT Biznes
Język:
polski
ISBN:
9788375615579
Średnia ocen

                6,3 6,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,3 / 10
18 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
515
424

Na półkach:

Widać że to praca zbiorowa. Strasznie nierówny poziom poszczególnych rozdziałów, zależny od tego kto go pisał. Można ją traktować jako dobry wstęp i przetarcie przed dalszą edukacją w sferze marketingu internetowego, ale niestety nic ponadto. Plus za obszerny i ciekawie opisany rozdział Google Adwords.

Widać że to praca zbiorowa. Strasznie nierówny poziom poszczególnych rozdziałów, zależny od tego kto go pisał. Można ją traktować jako dobry wstęp i przetarcie przed dalszą edukacją w sferze marketingu internetowego, ale niestety nic ponadto. Plus za obszerny i ciekawie opisany rozdział Google Adwords.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    25
  • Przeczytane
    23
  • Posiadam
    4
  • Marketing
    2
  • Serie
    1
  • Polski - książki
    1
  • Popularnonaukowe
    1
  • Chcę w prezencie
    1
  • 2016
    1
  • Seo/sem
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing internetowy. Nowe możliwości, nowi klienci, nowe rynki


Podobne książki

Przeczytaj także