Edukacja matematyczna w klasie I

Wydawnictwo: Centrum Edukacyjne BLIŻEJ PRZEDSZKOLA
8,75 (4 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
2
8
0
7
1
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788364631122
liczba stron
231
język
polski
dodała
kiniaa_zak

Więcej niż połowa polskich dzieci wykazuje się uzdolnieniami matematycznymi już w przedszkolu, ale po ośmiu miesiącach nauki w szkole już tylko co ósme dziecko przejawia wysokie uzdolnienia matematyczne. Osiem miesięcy nauki w szkole wystarcza, aby dzieci straciły radość uczenia się matematyki, poczucie sensu i stawały się mniej twórcze. Jednocześnie co czwarte dziecko jest zepchnięte na...

Więcej niż połowa polskich dzieci wykazuje się uzdolnieniami matematycznymi już w przedszkolu, ale po ośmiu miesiącach nauki w szkole już tylko co ósme dziecko przejawia wysokie uzdolnienia matematyczne. Osiem miesięcy nauki w szkole wystarcza, aby dzieci straciły radość uczenia się matematyki, poczucie sensu i stawały się mniej twórcze. Jednocześnie co czwarte dziecko jest zepchnięte na ścieżkę klęski szkolnej i doznaje niepowodzeń w nauce matematyki. Czy można to wszystko zmienić na lepsze? Na to i inne pytania odpowiadają autorki „Edukacji matematycznej w klasie I”.

 

źródło opisu: http://blizejprzedszkola.pl/wydawnictwo/?56,edukac...(?)

źródło okładki: http://blizejprzedszkola.pl/wydawnictwo/?56,edukac...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 683
kiniaa_zak | 2015-06-20
Przeczytana: 20 czerwca 2015

Ta pozycja jest absolutnym niezbędnikiem dla wszystkich nauczycieli nauczania początkowego! Żałuję, że nie ma tak skonstruowanych książek o edukacjach polonistycznej i przyrodniczej. Pozycja ta w sposób bardzo przejrzysty przedstawia kolejne treści edukacji matematycznej znajdujące się w podstawie programowej takie jak np. liczenie, rachowanie, orientacja w przestrzeni, rytmy, umiejętność mierzenia, pieniądze... Najpierw opisując psychologiczne podstawy kształtowania się danej umiejętności, a dopiero później przechodząc do praktycznych etapów, jak po kolei wprowadzać wiadomości z danego zakresu. Każdy rozdział zwieńczając poradami na temat tego, jak korzystać z Naszego Elementarza. Bez takiej wiedzy metodycznej nauczyciel nie jest w stanie optymalnie poprowadzić kształcenia matematycznego. Książka ukazuje wiele sprzeczności w zaplanowanym przez ministerstwo nauczaniu i podręcznikach. Nie da się, czegokolwiek dobrze zrozumieć, gdy nie możesz tym swobodnie manipulować, ot co, to jest...

Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd