O skutecznej komunikacji. 10 IDEI HBR
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Seria:
- Kolekcja 10 IDEI, seria 2
- Tytuł oryginału:
- HBR's 10 Must Reads On Communication
- Wydawnictwo:
- Data wydania:
- 2014-07-25
- Data 1. wyd. pol.:
- 2014-07-25
- Liczba stron:
- 205
- Czas czytania
- 3 godz. 25 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788363662271
- Tłumacz:
- Zespól Tłumaczy Harvard Business Reviev Polska
Dla każdego menedżera, którego kariera zależy od rozwoju kompetencji interpersonalnych i komunikacyjnych. Komunikacja to „układ nerwowy” każdej organizacji. Nie pozwól na jej paraliż!
10 tekstów światowych autorytetów!
Pewien dyrektor generalny, kiedy musi podjąć decyzję w 5 minut, ocenia, czy osoba prezentująca pomysł jest pewna siebie. To, jak mówimy, bywa ważniejsze od tego, co mówimy. „O skutecznej komunikacji” opowiada o potędze słów, o tym, kto zostaje wysłuchany i dlaczego.
Streszczenie:
Rozmowa to podstawowe narzędzie pracy menedżera. Poznaj tajniki wiarygodnego mówcy:
Jak mówić, by zdobywać uznanie i budować porozumienie?
Jak konstruktywnie krytykować i oceniać?
Jak wydawać przekonujące polecenia i rozwiązywać problemy grupy?
Jak inspirować i przewodzić zespołom?
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 161
- 9
- 8
- 4
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Kolejna bardzo wartościowa pozycja . Tym razem przedstawia sposoby komunikacji oraz wpływu na ludzi .Książka warta posiadania u siebie na półce .
Kolejna bardzo wartościowa pozycja . Tym razem przedstawia sposoby komunikacji oraz wpływu na ludzi .Książka warta posiadania u siebie na półce .
Pokaż mimo toRzutem na taśmę postanowiłem sięgnąć po niniejszą pozycję. Świetna pozycja, chociaż jak na kompendia Harvard Business Review trochę dłuższa. Przesłuchałem ją w formie audiobooka który w sumie trwa 7 godzin.
Książka zawiera dziesięć artykułow publikowanych wcześniej na łamach czasopisma Harvard Business Review których głównym tematem jest komunikacja.
Pierwszy artykuł dotyczy sztuku prezentacji, szczególnie w kontekście podejmowania decyzji. Autor artykułu daje rady jak przygotowywać prezentacje tak aby skutecznie przekonać jej odbiorców. Jak się okazuje to bardzo skomplikowany proces. Odbiorców prezentacji można podzielić na kilka typów. W zależności od tego jakim typ reprezentuje osoba która jest odbiorcę prezentacji powinniśmy odpowiednio dopasowywać nasze argumenty oraz styl prezentacji. Odbiorców można podzielić na następujące kategorie: myśliciele, ludzie charyzmatyczni, kontrolerzy, sceptycy oraz naśladowcy. Po przedstawieniu tego modelu komunikacji od razu byłem w stanie dopasować ludzi w moim otoczeniu do odpowiedniego typu. Ten artykuł uświadomił mniej jak ważne jest dopasowywanie komunikacji do stylu odbiorcy. To trudna sztuka i chyba jeszcze sporo muszę się uczyć aby ją dobrze opanować.
Mógłbym się sporo rozwodzić o kolejnych artykułach, w skrócie wymienię o czym są dalsze artykuły zawarte w tym kompendium:
Sztuka Perswazji
Jak Milczenie zabija Twoją firmę
Jak zostać autentycznym mówcą
Opowiadanie historyjek
Jak zaprezentować świetny pomysł w postaci "pitchu"
Pięc rzeczy które powinni zmienić przywódcy
Usunięcie stresu z trudnej rozmowy.
Szczególnie ostatni artykuł o przeprowadzaniu trudnych rozmowach bardzo przypadł mi do gustu. Opowiada on o tym jak rzygytowywać się i jak przeprowadzać trudne rozmowy, które zazwyczaj kosztują nas sporo stresu. Okazuje się, że są metody pomagające zredukować stres który może towarzyszyć w trudnej rozmowie.
Mocno polecam książkę. Na pewno będę dalej sięgał po książki z tej serii.
Rzutem na taśmę postanowiłem sięgnąć po niniejszą pozycję. Świetna pozycja, chociaż jak na kompendia Harvard Business Review trochę dłuższa. Przesłuchałem ją w formie audiobooka który w sumie trwa 7 godzin.
więcej Pokaż mimo toKsiążka zawiera dziesięć artykułow publikowanych wcześniej na łamach czasopisma Harvard Business Review których głównym tematem jest komunikacja.
Pierwszy artykuł...