Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Planning for Power Advertising

Wydawnictwo: Sage Publications Ltd.
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
liczba stron
250
kategoria
biznes, finanse
język
polski

The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities, many of which are ignored and neglected in developing markets. The structure of this book follows a stepwise process, which starts from the beginning of the advertising planning process to the end product, which is the creative brief....

The Art of Advertising Planning is a sound and comprehensive introduction to advertising planning and branding. It discusses key issues and market realities, many of which are ignored and neglected in developing markets. The structure of this book follows a stepwise process, which starts from the beginning of the advertising planning process to the end product, which is the creative brief. Each chapter discusses a conceptual principle, which is illustrated by relevant examples. Some key issues d

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd