Zachowanie konsumentów i marketing na rynku książki

Okładka książki Zachowanie konsumentów i marketing na rynku książki Marcin Świtała
Okładka książki Zachowanie konsumentów i marketing na rynku książki
Marcin Świtała Wydawnictwo: Biblioteka Analiz nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
114 str. 1 godz. 54 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Wydawnictwo:
Biblioteka Analiz
Data wydania:
2004-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2004-01-01
Liczba stron:
114
Czas czytania
1 godz. 54 min.
Język:
polski
ISBN:
8389143364
Tagi:
marketing edytorstwo polonistyka
Średnia ocen

6,0 6,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Budowanie łańcucha dostaw jutra w świetle teorii i wyników badań Danuta Kisperska-Moroń, Niestrój Krzysztof, Marcin Świtała
Ocena 0,0
Budowanie łańc... Danuta Kisperska-Mo...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Przeczytane
    4
  • Chcę przeczytać
    2
  • Zawada
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Zachowanie konsumentów i marketing na rynku książki


Podobne książki

Przeczytaj także