Seeing What's Next: Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change

Okładka książki Seeing What's Next: Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change Clayton M. Christensen
Okładka książki Seeing What's Next: Using the Theories of Innovation to Predict Industry Change
Clayton M. Christensen Wydawnictwo: Harvard Business Press Books biznes, finanse
312 str. 5 godz. 12 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Wydawnictwo:
Harvard Business Press Books
Data wydania:
2004-09-01
Data 1. wydania:
2004-09-01
Liczba stron:
312
Czas czytania
5 godz. 12 min.
Język:
angielski
ISBN:
1591391857
Średnia ocen

0,0 0,0 / 10
Ta książka nie została jeszcze oceniona NIE MA JESZCZE DYSKUSJI

Bądź pierwszy - oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Nie licz na szczęście! Opowieść o innowacjach i wyborach klientów Clayton M. Christensen, Karen Dillon, David Ewing Duncan, Taddy Hall
Ocena 7,5
Nie licz na sz... Clayton M. Christen...
Okładka książki O strategiach marketingowych. 10 IDEI HBR. James C. Anderson, Gaurav Bhalla, Clayton M. Christensen, Scott Cook, David C. Edelman, Susan Fournier, Taddy Hall, Kevin Lane Keller, Philip Kotler, Suj Krishnaswamy, Lara Lee, Theodore Levitt, Christine Moorman, James A. Narus, Neil Rackham, Frederick F. Reichheld, Roland T. Rust, Kate Sayre, Michael J. Silverstein, Wouter van Rossum
Ocena 8,0
O strategiach ... James C. Anderson, ...
Okładka książki Co będzie miarą twojego życia? James Allworth, Clayton M. Christensen, Karen Dillon
Ocena 7,2
Co będzie miar... James Allworth, Cla...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
0,0 / 10
0 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    2
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także