rozwińzwiń

Poszukiwanie doskonałości w biznesie

Okładka książki Poszukiwanie doskonałości w biznesie Thomas J. Peters, Robert Waterman
Okładka książki Poszukiwanie doskonałości w biznesie
Thomas J. PetersRobert Waterman Wydawnictwo: Medium biznes, finanse
479 str. 7 godz. 59 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
In Search Of Excellence
Wydawnictwo:
Medium
Data wydania:
2000-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2000-01-01
Liczba stron:
479
Czas czytania
7 godz. 59 min.
Język:
polski
ISBN:
8387863459
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
52
51

Na półkach:

Książka ciekawa i oparta na wielu przykładach. Teza związana z ośmioma wartościami, pewnie dziś wymagałaby paru małych modernizacji, gdyż na rynku pojawiła się koniczność nie tylko innowacyjności ale wręcz tworzenia potrzeb klienta. Tom Peters, ma olbrzymie doświadczenie i wiedzę, które można dostrzec w narracji tej książki i wykorzystać w swojej pracy. Raczej nie dla typowego sektora MSP, gdzie zwinność i dynamika zmiany decydują często o "być albo nie być".

Książka ciekawa i oparta na wielu przykładach. Teza związana z ośmioma wartościami, pewnie dziś wymagałaby paru małych modernizacji, gdyż na rynku pojawiła się koniczność nie tylko innowacyjności ale wręcz tworzenia potrzeb klienta. Tom Peters, ma olbrzymie doświadczenie i wiedzę, które można dostrzec w narracji tej książki i wykorzystać w swojej pracy. Raczej nie dla...

więcej Pokaż mimo to

avatar
162
125

Na półkach:

To zaskakujące, że ta książka - napisana w latach 80-tych - nie straciła dużo na swojej aktualności. Autorzy opisują najbardziej innowacyjne firmy i starają się dotrzeć do sekretu ich sukcesów. Firmy które opisują to m.in. IBM, McDonald’s, Procter & Gamble, Mariott, Johnson & Johnson a wiec organizacje które nadal są silne. Stosowane przez nich zasady pozwoliły na zbudowanie mocnej pozycji na rynku i dostosowanie się do coraz szybciej zmieniających się oczekiwań klientów. Co prawda po przeczytaniu połowy stron miałam wrażenie ze autorzy zaczynają się powtarzać i ciagle wałkują te same tematy, z zainteresowaniem doszłam do końca. Mnóstwo przykładów z zycia wziętych to duża zaleta tej książki.

To zaskakujące, że ta książka - napisana w latach 80-tych - nie straciła dużo na swojej aktualności. Autorzy opisują najbardziej innowacyjne firmy i starają się dotrzeć do sekretu ich sukcesów. Firmy które opisują to m.in. IBM, McDonald’s, Procter & Gamble, Mariott, Johnson & Johnson a wiec organizacje które nadal są silne. Stosowane przez nich zasady pozwoliły na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

To podręcznik dla studentów, którzy mają zdać egzamin. Przedsiębiorcy nie będą zadowoleni z wiedzy jaką oferuje książka. Nuda oraz dane, które nie pomogą lepiej prowadzić firmy. Zmarnowane pieniądze oraz czas.

To podręcznik dla studentów, którzy mają zdać egzamin. Przedsiębiorcy nie będą zadowoleni z wiedzy jaką oferuje książka. Nuda oraz dane, które nie pomogą lepiej prowadzić firmy. Zmarnowane pieniądze oraz czas.

Pokaż mimo to

avatar
108
35

Na półkach: ,

Książka oparta na realiach lat 80-tych dużych firm z USA. Mimo to treść zawarta w tej książce jest aktualna również dziś, ponieważ opowiada o ponadczasowych wartościach. Książka ta nie jest dosłownym przewodnikiem z praktycznymi poradami. Jeśli szukasz tutaj gotowego planu działania, to w tej pozycji tego nie znajdziesz. Autorzy opisują jak ważna jest komunikacja wewnątrz organizacji, pozytywne wzmocnienie, otwartość na klienta, oraz inne cechy, o których dowiesz się czytając tą książkę...

Książka oparta na realiach lat 80-tych dużych firm z USA. Mimo to treść zawarta w tej książce jest aktualna również dziś, ponieważ opowiada o ponadczasowych wartościach. Książka ta nie jest dosłownym przewodnikiem z praktycznymi poradami. Jeśli szukasz tutaj gotowego planu działania, to w tej pozycji tego nie znajdziesz. Autorzy opisują jak ważna jest komunikacja wewnątrz...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    32
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    4
  • Chcę w prezencie
    1
  • Kupione . Nie Przeczytane
    1
  • 2014
    1
  • Business
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • 2018 inwentaryzacja
    1
  • Przeczytane częściowo
    1

Cytaty

Więcej
Robert Waterman Poszukiwanie doskonałości w biznesie Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także