Poszukiwanie doskonałości w biznesie
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Tytuł oryginału:
- In Search Of Excellence
- Wydawnictwo:
- Medium
- Data wydania:
- 2000-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2000-01-01
- Liczba stron:
- 479
- Czas czytania
- 7 godz. 59 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8387863459
W czym tkwi sekret skutecznego zarządzania w biznesie? Dlaczego jedna firma całymi latami wspaniale prosperuje, podczas gdy inna, podobna, ledwo może przetrwać? Czy jest to sprawa nowoczesnego sprzętu, wysokiej technologii, długofalowego planowania lub strategii? Autorzy odpowiadają na te i wiele innych pytań w sposób wyjątkowo prosty, a zarazem wyczerpujący. Na podstawie przeprowadzonych badań wyróżnili osiem głównych cech doskonałego zarządzania przedsiębiorstwem. Udowadniają i wyjaśniają, dlaczego właśnie te cechy decydują o sukcesie firmy. Między innymi szczególnie podkreślają innowacyjność, umiejętnie motywowanie pracowników, wysoką jakość usług i nastawienie na klienta czy tworzenie trwałych wartości - tak zwanej kultury organizacji. Swoją teorię ilustrują licznymi przykładami konkretnej działalności takich firm, jak Hawlett-Packard, IBM, Procter & Gamble, McDonald's, Mariott, Avon, Dana, Disney Productions, Levi Strauss i wielu innych. Ta książka, wyjaśniająca, jak działać, by osiągnąć prawdziwy i trwały sukces, jest doskonałym przewodnikiem po świecie biznesu, przeznaczonym dla wszystkich menedżerów, a także dla studentów, którzy dopiero wkraczają w arkana sztuki zarządzania.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 32
- 7
- 4
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Zaczynając nasze badania, spodziewaliśmy się odkryć, że najlepsze przedsiębiorstwa kładą największy nacisk na koszty albo na technikę, albo na marketing, albo na działanie w niszy. Innymi słowy, spodziewaliśmy się, że w jednych strategie zorientowane będą na jedną rzecz, w innych na inną, lecz nie przypuszczaliśmy, że wystąpi jakaś szczególna tendencja. Okazało się jednak, że j...
Rozwiń
OPINIE i DYSKUSJE
Książka ciekawa i oparta na wielu przykładach. Teza związana z ośmioma wartościami, pewnie dziś wymagałaby paru małych modernizacji, gdyż na rynku pojawiła się koniczność nie tylko innowacyjności ale wręcz tworzenia potrzeb klienta. Tom Peters, ma olbrzymie doświadczenie i wiedzę, które można dostrzec w narracji tej książki i wykorzystać w swojej pracy. Raczej nie dla typowego sektora MSP, gdzie zwinność i dynamika zmiany decydują często o "być albo nie być".
Książka ciekawa i oparta na wielu przykładach. Teza związana z ośmioma wartościami, pewnie dziś wymagałaby paru małych modernizacji, gdyż na rynku pojawiła się koniczność nie tylko innowacyjności ale wręcz tworzenia potrzeb klienta. Tom Peters, ma olbrzymie doświadczenie i wiedzę, które można dostrzec w narracji tej książki i wykorzystać w swojej pracy. Raczej nie dla...
więcej Pokaż mimo toTo zaskakujące, że ta książka - napisana w latach 80-tych - nie straciła dużo na swojej aktualności. Autorzy opisują najbardziej innowacyjne firmy i starają się dotrzeć do sekretu ich sukcesów. Firmy które opisują to m.in. IBM, McDonald’s, Procter & Gamble, Mariott, Johnson & Johnson a wiec organizacje które nadal są silne. Stosowane przez nich zasady pozwoliły na zbudowanie mocnej pozycji na rynku i dostosowanie się do coraz szybciej zmieniających się oczekiwań klientów. Co prawda po przeczytaniu połowy stron miałam wrażenie ze autorzy zaczynają się powtarzać i ciagle wałkują te same tematy, z zainteresowaniem doszłam do końca. Mnóstwo przykładów z zycia wziętych to duża zaleta tej książki.
To zaskakujące, że ta książka - napisana w latach 80-tych - nie straciła dużo na swojej aktualności. Autorzy opisują najbardziej innowacyjne firmy i starają się dotrzeć do sekretu ich sukcesów. Firmy które opisują to m.in. IBM, McDonald’s, Procter & Gamble, Mariott, Johnson & Johnson a wiec organizacje które nadal są silne. Stosowane przez nich zasady pozwoliły na...
więcej Pokaż mimo toTo podręcznik dla studentów, którzy mają zdać egzamin. Przedsiębiorcy nie będą zadowoleni z wiedzy jaką oferuje książka. Nuda oraz dane, które nie pomogą lepiej prowadzić firmy. Zmarnowane pieniądze oraz czas.
To podręcznik dla studentów, którzy mają zdać egzamin. Przedsiębiorcy nie będą zadowoleni z wiedzy jaką oferuje książka. Nuda oraz dane, które nie pomogą lepiej prowadzić firmy. Zmarnowane pieniądze oraz czas.
Pokaż mimo toKsiążka oparta na realiach lat 80-tych dużych firm z USA. Mimo to treść zawarta w tej książce jest aktualna również dziś, ponieważ opowiada o ponadczasowych wartościach. Książka ta nie jest dosłownym przewodnikiem z praktycznymi poradami. Jeśli szukasz tutaj gotowego planu działania, to w tej pozycji tego nie znajdziesz. Autorzy opisują jak ważna jest komunikacja wewnątrz organizacji, pozytywne wzmocnienie, otwartość na klienta, oraz inne cechy, o których dowiesz się czytając tą książkę...
Książka oparta na realiach lat 80-tych dużych firm z USA. Mimo to treść zawarta w tej książce jest aktualna również dziś, ponieważ opowiada o ponadczasowych wartościach. Książka ta nie jest dosłownym przewodnikiem z praktycznymi poradami. Jeśli szukasz tutaj gotowego planu działania, to w tej pozycji tego nie znajdziesz. Autorzy opisują jak ważna jest komunikacja wewnątrz...
więcej Pokaż mimo to