Poszukiwanie doskonałości w biznesie

Okładka książki Poszukiwanie doskonałości w biznesie Thomas J. Peters, Robert Waterman
Okładka książki Poszukiwanie doskonałości w biznesie
Thomas J. PetersRobert Waterman Wydawnictwo: Medium biznes, finanse
479 str. 7 godz. 59 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
In Search Of Excellence
Wydawnictwo:
Medium
Data wydania:
2000-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2000-01-01
Liczba stron:
479
Czas czytania
7 godz. 59 min.
Język:
polski
ISBN:
8387863459
Średnia ocen

6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...
Okładka książki Marketing afiliacyjny dla bystrzaków Mladjenovic Paul, Sudol Ted
Ocena 8,7
Marketing afil... Mladjenovic Paul, S...
Okładka książki Jak zarządzać dużymi projektami Bent Flyvbjerg, Dan Gardner
Ocena 7,3
Jak zarządzać ... Bent Flyvbjerg, Dan...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
52
51

Na półkach:

Książka ciekawa i oparta na wielu przykładach. Teza związana z ośmioma wartościami, pewnie dziś wymagałaby paru małych modernizacji, gdyż na rynku pojawiła się koniczność nie tylko innowacyjności ale wręcz tworzenia potrzeb klienta. Tom Peters, ma olbrzymie doświadczenie i wiedzę, które można dostrzec w narracji tej książki i wykorzystać w swojej pracy. Raczej nie dla typowego sektora MSP, gdzie zwinność i dynamika zmiany decydują często o "być albo nie być".

Książka ciekawa i oparta na wielu przykładach. Teza związana z ośmioma wartościami, pewnie dziś wymagałaby paru małych modernizacji, gdyż na rynku pojawiła się koniczność nie tylko innowacyjności ale wręcz tworzenia potrzeb klienta. Tom Peters, ma olbrzymie doświadczenie i wiedzę, które można dostrzec w narracji tej książki i wykorzystać w swojej pracy. Raczej nie dla...

więcej Pokaż mimo to

avatar
162
125

Na półkach:

To zaskakujące, że ta książka - napisana w latach 80-tych - nie straciła dużo na swojej aktualności. Autorzy opisują najbardziej innowacyjne firmy i starają się dotrzeć do sekretu ich sukcesów. Firmy które opisują to m.in. IBM, McDonald’s, Procter & Gamble, Mariott, Johnson & Johnson a wiec organizacje które nadal są silne. Stosowane przez nich zasady pozwoliły na zbudowanie mocnej pozycji na rynku i dostosowanie się do coraz szybciej zmieniających się oczekiwań klientów. Co prawda po przeczytaniu połowy stron miałam wrażenie ze autorzy zaczynają się powtarzać i ciagle wałkują te same tematy, z zainteresowaniem doszłam do końca. Mnóstwo przykładów z zycia wziętych to duża zaleta tej książki.

To zaskakujące, że ta książka - napisana w latach 80-tych - nie straciła dużo na swojej aktualności. Autorzy opisują najbardziej innowacyjne firmy i starają się dotrzeć do sekretu ich sukcesów. Firmy które opisują to m.in. IBM, McDonald’s, Procter & Gamble, Mariott, Johnson & Johnson a wiec organizacje które nadal są silne. Stosowane przez nich zasady pozwoliły na...

więcej Pokaż mimo to

avatar
419
391

Na półkach:

To podręcznik dla studentów, którzy mają zdać egzamin. Przedsiębiorcy nie będą zadowoleni z wiedzy jaką oferuje książka. Nuda oraz dane, które nie pomogą lepiej prowadzić firmy. Zmarnowane pieniądze oraz czas.

To podręcznik dla studentów, którzy mają zdać egzamin. Przedsiębiorcy nie będą zadowoleni z wiedzy jaką oferuje książka. Nuda oraz dane, które nie pomogą lepiej prowadzić firmy. Zmarnowane pieniądze oraz czas.

Pokaż mimo to

avatar
108
35

Na półkach: ,

Książka oparta na realiach lat 80-tych dużych firm z USA. Mimo to treść zawarta w tej książce jest aktualna również dziś, ponieważ opowiada o ponadczasowych wartościach. Książka ta nie jest dosłownym przewodnikiem z praktycznymi poradami. Jeśli szukasz tutaj gotowego planu działania, to w tej pozycji tego nie znajdziesz. Autorzy opisują jak ważna jest komunikacja wewnątrz organizacji, pozytywne wzmocnienie, otwartość na klienta, oraz inne cechy, o których dowiesz się czytając tą książkę...

Książka oparta na realiach lat 80-tych dużych firm z USA. Mimo to treść zawarta w tej książce jest aktualna również dziś, ponieważ opowiada o ponadczasowych wartościach. Książka ta nie jest dosłownym przewodnikiem z praktycznymi poradami. Jeśli szukasz tutaj gotowego planu działania, to w tej pozycji tego nie znajdziesz. Autorzy opisują jak ważna jest komunikacja wewnątrz...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    32
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    4
  • Chcę w prezencie
    1
  • Kupione . Nie Przeczytane
    1
  • 2014
    1
  • Business
    1
  • Ebook_Epub
    1
  • 2018 inwentaryzacja
    1
  • Przeczytane częściowo
    1

Cytaty

Więcej
Robert Waterman Poszukiwanie doskonałości w biznesie Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także