Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

zarządzanie sprzedażą Praktyki Najlepszych

Wydawnictwo: ABC
4,6 (5 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
2
5
2
4
0
3
0
2
0
1
1
szczegółowe informacje
ISBN
8361040101
liczba stron
323
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Chet Holmes został nazwany najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu . Pomaga swoim klientom roznieść konkurencję, a równocześnie ożywić i spotęgować własne oczekiwania. Jego pierwsza i podstawowa rada zasadza się na jednym prostym pomyśle: skup się! zamiast próbować osiągnąć m

 

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (16)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 303
Agnieszka | 2017-01-01
Na półkach: Przeczytane, Posiadam

Nie polecam książki, gdyż jedynie 2 strony z 316 dają merytoryczną wiedzę, reszta to autoreklama sukcesu autora i forma nachalnej reklamy jego usług oraz firm, które zapewne zapłaciły mu po to, aby umieścił w książce linki do stron ich firm. Wiedza przedstawiona jest płytka, oparta o doświadczenia autora sprzed 15 lat, a więc już nieaktualna. Jest paragraf o tym, że warto do klienta wysyłać faks a nie mail. Najciekawsze rozdziały, czyli "Sztuka zdobywania najlepszych klientów" jest najkrótszym rozdziałem, który oprócz przechwałek autora jakie to firmy nie pozyskał nie wnosi żadnej merytorycznej wartości. Wydawałoby się, że osoba tak potrafiąca siebie sprzedać napisze dobry rozdział o marketingu, nic mylącego. Z trudem dobrnęłam do końca tej papki auto zachwytu nad swoją osobą i swoimi umiejętnościami. Na koniec autor stwierdza, że jego książka to "biblia sprzedaży, marketingu i zarządzania". Acha, tytuł jest mylący, ponieważ w książce nie ma nic o zarządzaniu. Za to o autopromocji...

książek: 28
Przemek | 2016-04-06
Na półkach: Przeczytane
książek: 173
p_zielinski | 2015-09-07
Na półkach: Przeczytane
książek: 100
BartBass | 2014-01-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 134
Majkel | 2011-04-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 2009 rok
książek: 354
Marcinkon | 2016-12-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 8980
Chaoticreader | 2016-04-11
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 179
wiciu9 | 2016-02-22
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1181
animar | 2016-02-04
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 86
MMMmm | 2016-01-28
Na półkach: 2016, Przeczytane
Przeczytana: 05 lutego 2016
zobacz kolejne z 6 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd