zarządzanie sprzedażą Praktyki Najlepszych
Wydawnictwo: ABC biznes, finanse
323 str. 5 godz. 23 min.
- Kategoria:
- biznes, finanse
- Wydawnictwo:
- ABC
- Liczba stron:
- 323
- Czas czytania
- 5 godz. 23 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 8361040101
Chet Holmes został nazwany najznakomitszym fachowcem Ameryki w dziedzinie rozwoju biznesu . Pomaga swoim klientom roznieść konkurencję, a równocześnie ożywić i spotęgować własne oczekiwania. Jego pierwsza i podstawowa rada zasadza się na jednym prostym pomyśle: skup się! zamiast próbować osiągnąć m
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 30
- 10
- 6
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
- 1
OPINIE i DYSKUSJE
Ocena książki w znacznej mierze zależy od tego, czego oczekujemy. Jeśli ktoś szuka pomysłów na to, jak zwiększać efektywność sprzedaży, to Holmes podsuwa wiele dobrych pomysłów. Opisane doświadczenia autora w obszarze metod i narzędzi związanych ze sprzedażą, są również bardzo cenne. Nie jest to coaching ale twarde podejście do tematu zespołów sprzedaży. Raczej na czas "rynku pracodawdcy" a nie pracownika 😉.
Ocena książki w znacznej mierze zależy od tego, czego oczekujemy. Jeśli ktoś szuka pomysłów na to, jak zwiększać efektywność sprzedaży, to Holmes podsuwa wiele dobrych pomysłów. Opisane doświadczenia autora w obszarze metod i narzędzi związanych ze sprzedażą, są również bardzo cenne. Nie jest to coaching ale twarde podejście do tematu zespołów sprzedaży. Raczej na czas...
więcej Pokaż mimo toNie polecam książki, gdyż jedynie 2 strony z 316 dają merytoryczną wiedzę, reszta to autoreklama sukcesu autora i forma nachalnej reklamy jego usług oraz firm, które zapewne zapłaciły mu po to, aby umieścił w książce linki do stron ich firm. Wiedza przedstawiona jest płytka, oparta o doświadczenia autora sprzed 15 lat, a więc już nieaktualna. Jest paragraf o tym, że warto do klienta wysyłać faks a nie mail. Najciekawsze rozdziały, czyli "Sztuka zdobywania najlepszych klientów" jest najkrótszym rozdziałem, który oprócz przechwałek autora jakie to firmy nie pozyskał nie wnosi żadnej merytorycznej wartości. Wydawałoby się, że osoba tak potrafiąca siebie sprzedać napisze dobry rozdział o marketingu, nic mylącego. Z trudem dobrnęłam do końca tej papki auto zachwytu nad swoją osobą i swoimi umiejętnościami. Na koniec autor stwierdza, że jego książka to "biblia sprzedaży, marketingu i zarządzania". Acha, tytuł jest mylący, ponieważ w książce nie ma nic o zarządzaniu. Za to o autopromocji osób z kategorii: "Jestem zwycięzcą!" - owszem.
Nie polecam książki, gdyż jedynie 2 strony z 316 dają merytoryczną wiedzę, reszta to autoreklama sukcesu autora i forma nachalnej reklamy jego usług oraz firm, które zapewne zapłaciły mu po to, aby umieścił w książce linki do stron ich firm. Wiedza przedstawiona jest płytka, oparta o doświadczenia autora sprzed 15 lat, a więc już nieaktualna. Jest paragraf o tym, że warto...
więcej Pokaż mimo to