Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Biznes na Facebooku i nie tylko

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
5,18 (11 ocen i 3 opinie) Zobacz oceny
10
0
9
1
8
0
7
2
6
2
5
3
4
0
3
1
2
2
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788326443879
liczba stron
180
słowa kluczowe
marketing, PR, Facebook
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
joly_fh

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania...

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.
Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów?
Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.

Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:
- rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
- marketing i PR w mediach społecznościowych,
- reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
- prowadzenie dobrego fanpage'a na Facebooku,
- konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
- sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
- metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
- marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
- prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
- badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
- zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
- prawo autorskie a publikacje w internecie.

To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.

 

źródło opisu: Wolters Kluwer Polska, 2013

źródło okładki: http://www.profinfo.pl/p,biznes-na-facebooku-i-nie-tylko,177103.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
książek: 147
Krzysztof Janda | 2016-02-29
Na półkach: Posiadam
Przeczytana: 01 lutego 2016

Słaba pozycja z 2013 roku. Może w połowie o facebooku. Autor nie ma doświadczenia z branży facebooka, więc nie jest to specjalista.

Po przeczytaniu zostałem raczej zainspirowany niż nauczony. Moja inspiracja sprowadza się do tego, że zatrudnię agencję do prowadzenia mojego profilu firmowego. W książce są podane podstawy i potraktowanie social mediów ogólnie. Jest nawet wytłumaczone co to jest baner display, jakie są formy reklam w Internecie albo jak założyć blog ;) Książka przegadana i zbyt ogólna jak dla mnie.

W tytule jest słowo "praktyczny"... Dla mnie książka głównie teoretyczna. Przykłady case study są z najwyższej półki - nie mają dla mnie praktycznego zastosowania. Dobre jako ciekawostki - ciężko mi wnioski dla siebie wyciągnąć. Nawet agencji wymienionych nie zatrudnię, bo mnie nie stać na kilkadziesiąt/kilkaset tysięcy PLN miesięcznie. Przykłady pewnie ściągnięte gdzieś z neta.

Podobało mi się uporządkowanie historyczne sytuacji w Internecie. Dominacja społecznościówek w liczbach jest niezaprzeczalna. Podział social mediów, opis edge rank też na plus. Ogólne wytyczne czego nie pisać.

Porady typu konkurs/promocja wymagające polubienia marki są już nieaktualne - są sprzeczne z regulaminem FB.

Autor myli marketing wirusowy z grywalizacją.
Pisze o wykopie, ale nie pisze, że ruch stamtąd jest mało wartościowy. Użytkownicy wchodzą i wychodzą od razu. Dobre tylko jeśli użytkownik ma wykonać akcję na podstronie, ale lojalności się tym nie zbuduje.

Wiele ogólników pokazujących efekty bez tłumaczenia jak to osiągnąć, co nie zaspokaja potrzeb większości czytelników.

Myślę, że czas poświęcony na tą książkę lepiej można spożytkować szukając informacji w necie. Polecam jedynie osobom, które nie miały nigdy styczności z facebookiem.

Pokaż wszystkie opinie o tej książce
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading

Opinie czytelników


O książce:
Czasami kłamię

Mówiąc krótko, Czasem kłamię zaskakuje bardzo pozytywnie i stanowi dowód na to, że thriller nie umarł i nie pogrążył się we wtórności schematów, jak g...

zgłoś błąd zgłoś błąd