Wielkie kampanie reklamowe

Tłumaczenie: Magdalena Jóźwicka
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
7,8 (5 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
2
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Great Advertising Campaigns
data wydania
ISBN
8372559295
liczba stron
224
słowa kluczowe
reklama, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Figunia33

Samochody BMW były niegdyś w Stanach Zjednoczonych znane jedynie w wąskim kręgu motoryzacyjnych maniaków. W ciągu kilku lat urosły do rangi symbolu pokolenia "młodych karierowiczów", oznaki wysokiej pozycji społecznej właściciela. Brytyjczycy masowo przestawiali się w swych domach na ogrzewanie gazowe lub elektryczne. Węgiel kojarzył im się z brudem, wysiłkiem i kłopotami. Pies, kot i mysz...

Samochody BMW były niegdyś w Stanach Zjednoczonych znane jedynie w wąskim kręgu motoryzacyjnych maniaków. W ciągu kilku lat urosły do rangi symbolu pokolenia "młodych karierowiczów", oznaki wysokiej pozycji społecznej właściciela. Brytyjczycy masowo przestawiali się w swych domach na ogrzewanie gazowe lub elektryczne. Węgiel kojarzył im się z brudem, wysiłkiem i kłopotami. Pies, kot i mysz sprawiały, że znów zaczęli marzyć o kominkach z prawdziwym ogniem. Pierwszy laptop firmy Apple okazał się całkowitym niewypałem. Drugi, Powerbook Macintosch, w ciągu 100 dni od swojej premiery podbił 25 procent europejskiego rynku komputerów przenośnych. Produkty same z siebie rzadko osiągają podobne sukcesy. Najpierw trzeba je pokazać klientom w odpowiednim świetle. Reklama czyni cuda. Ale nie każda. Więc jaka? Autor nie podaje gotowych recept. Zamiast snuć teoretyczne rozważania, odsłania przed nami tajniki czternastu mistrzowsko, jego zdaniem, przygotowywanych i przeprowadzanych kampanii reklamowych. I choć w każdym przypadku stara się uwypuklić najważniejsze wątki oraz wskazać czynniki decydujące o sukcesie, wyciąganie praktycznych wniosków pozostawia czytelnikowi. Nicholas Ind jest specjalistą w dziedzinie komunikacji marketingowej, autorem książek "Living the Brand" i "The Corporate Image". Mieszka w Wielkiej Brytanii.

 

źródło opisu: Prószyński i S-ka, 2001

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (11)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 66
kamilsky | 2018-04-25
Na półkach: Przeczytane
książek: 889
alfi78 | 2017-08-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 249
ServeAndVolley | 2017-02-24
książek: 456
Pati_ann | 2017-01-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 343
Yashi | 2015-01-13
Przeczytana: 07 stycznia 2015
książek: 33468
Magda MS | 2017-08-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 10512
Chaoticreader | 2017-01-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 207
TatianaKotlarska | 2016-08-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 184
Marek | 2013-11-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2830
zobacz kolejne z 1 
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd