Wielkie kampanie reklamowe

Okładka książki Wielkie kampanie reklamowe Nicholas Ind
Okładka książki Wielkie kampanie reklamowe
Nicholas Ind Wydawnictwo: Prószyński i S-ka biznes, finanse
224 str. 3 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Great Advertising Campaigns
Wydawnictwo:
Prószyński i S-ka
Data wydania:
2001-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2001-01-01
Liczba stron:
224
Czas czytania
3 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
8372559295
Tłumacz:
Magdalena Jóźwicka
Tagi:
reklama marketing
Średnia ocen

7,3 7,3 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,3 / 10
6 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    8
  • Przeczytane
    7
  • Posiadam
    1
  • Muszę przeczytać w najbliższym czasie
    1
  • 52 Ksiązki 2015
    1
  • Uniwersytet
    1
  • Wyzwanie roku 04.14-04.15
    1
  • Sprzedane
    1
  • Marketing, reklama
    1
  • Licencjat
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Wielkie kampanie reklamowe


Podobne książki

Przeczytaj także