Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wielkie kampanie reklamowe

Tłumaczenie: Magdalena Jóźwicka
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka, Prószyński i S-ka
7,75 (4 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
1
7
1
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Great Advertising Campaigns
data wydania
ISBN
8372559295
liczba stron
224
słowa kluczowe
reklama, marketing
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
Figunia33

Samochody BMW były niegdyś w Stanach Zjednoczonych znane jedynie w wąskim kręgu motoryzacyjnych maniaków. W ciągu kilku lat urosły do rangi symbolu pokolenia "młodych karierowiczów", oznaki wysokiej pozycji społecznej właściciela. Brytyjczycy masowo przestawiali się w swych domach na ogrzewanie gazowe lub elektryczne. Węgiel kojarzył im się z brudem, wysiłkiem i kłopotami. Pies, kot i mysz...

Samochody BMW były niegdyś w Stanach Zjednoczonych znane jedynie w wąskim kręgu motoryzacyjnych maniaków. W ciągu kilku lat urosły do rangi symbolu pokolenia "młodych karierowiczów", oznaki wysokiej pozycji społecznej właściciela. Brytyjczycy masowo przestawiali się w swych domach na ogrzewanie gazowe lub elektryczne. Węgiel kojarzył im się z brudem, wysiłkiem i kłopotami. Pies, kot i mysz sprawiały, że znów zaczęli marzyć o kominkach z prawdziwym ogniem. Pierwszy laptop firmy Apple okazał się całkowitym niewypałem. Drugi, Powerbook Macintosch, w ciągu 100 dni od swojej premiery podbił 25 procent europejskiego rynku komputerów przenośnych. Produkty same z siebie rzadko osiągają podobne sukcesy. Najpierw trzeba je pokazać klientom w odpowiednim świetle. Reklama czyni cuda. Ale nie każda. Więc jaka? Autor nie podaje gotowych recept. Zamiast snuć teoretyczne rozważania, odsłania przed nami tajniki czternastu mistrzowsko, jego zdaniem, przygotowywanych i przeprowadzanych kampanii reklamowych. I choć w każdym przypadku stara się uwypuklić najważniejsze wątki oraz wskazać czynniki decydujące o sukcesie, wyciąganie praktycznych wniosków pozostawia czytelnikowi. Nicholas Ind jest specjalistą w dziedzinie komunikacji marketingowej, autorem książek "Living the Brand" i "The Corporate Image". Mieszka w Wielkiej Brytanii.

 

źródło opisu: Prószyński i S-ka, 2001

źródło okładki: zdjęcie autorskie

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (11)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 664
alfi78 | 2017-08-28
Na półkach: Przeczytane
książek: 240
ServeAndVolley | 2017-02-24
Na półkach: Przeczytane, Licencjat
książek: 456
Pati_ann | 2017-01-09
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 323
Yashi | 2015-01-13
Przeczytana: 07 stycznia 2015
książek: 21123
Magda MS | 2017-08-30
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 9803
Chaoticreader | 2017-01-28
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 207
TatianaKotlarska | 2016-08-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 676
Karolina | 2014-12-02
książek: 184
Marek | 2013-11-18
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 2830
zobacz kolejne z 1 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd