Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Marketing in the Moment: The Practical Guide to Using Web 3.0. Marketing to Reach Your Customers First
data wydania
ISBN
9788326411137
liczba stron
280
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Hipek

Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym. Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android Jak dotrzeć do miliarda...

Wydaje Ci się, że rewolucja internetowa w marketingu już się dokonała? Mylisz się, ona dopiero się rozkręca... Czołowy ekspert od marketingu sieciowego, Michael Tasner, stworzył pierwszą książkę o marketingu w świecie Web 3.0 - jeszcze szybszym, jeszcze bardziej mobilnym, jeszcze bardziej dedykowanym.

Świat rządzony przez smartfony, Symbian, BlackBerry, Android Jak dotrzeć do miliarda klientów: SMS-y, MMS-y, reklama mobilna, transmisje głosowe?

Nowy "marketing treści"
Jakie są efekty przejścia od blogowania do mikroblogowania?

Plurk? Ustream?Joost?Tumblr? iGoogle?
Jak korzystać z adresów i narzędzi, o których do tej pory nawet nie słyszałeś?

Oceny 360-stopniowe w marketingu sieciowym
Jak systematycznie optymalizować wszystkie działania w sieci?

Świat marketingu internetowego zmienia się szybko i nikt nie wie, co czeka nas za chwilę. Ta książka pomoże Ci przygotować się na zmiany czyhające za rogiem.

 

źródło opisu: http://wkp.profinfo.pl/dziedzina/biznes/marketing-...(?)

źródło okładki: http://wkp.profinfo.pl/img/min/401/157/40157195_bl...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 206
Hipek | 2013-06-17
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 17 czerwca 2013
książek: 136
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 1009
Elles | 2015-10-26
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1836
książek: 2830
Anastazja | 2013-09-12
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd