Psychologia kontaktu z klientem

5 (2 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
2
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8372050244
liczba stron
89
język
polski
dodał
Radek

Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawy omawia. Uczy technik efektywnej...

Książka niewątpliwie ważna dla wszystkich osób, których praca polega na bezpośrednim kontakcie z klientem. Ma pomóc zrozumieć jego potrzeby, sprawić aby był zadowolony oraz chciał wracać - pozostając wiernym entuzjastą oferowanych dóbr lub usług. Realizacja wymienionych celów wymaga stosownych umiejętności psychologicznych, które Autorka w sposób ciekawy omawia. Uczy technik efektywnej autoprezentacji, komunikowania się, aktywnego słuchania, stawiania właściwych pytań, sposobów wywierania wpływu przez tzw. język ciała. Wiele cennych informacji dotyczy możliwości rozwiązywania i unikania konfliktów oraz radzenia sobie ze stresem.

Książka polecana wszystkim ekscytującym się grą o pieniądze, które klient ma z przyjemnością wydać.

 

źródło opisu: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej 1998

źródło okładki: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej 1998

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (0)
 Pokaż tylko oceny z treścią
Brak opinii. Napisz pierwszą opinię!
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Zapisując się na newsletter zgadzasz się na otrzymywanie informacji z serwisu Lubimyczytac.pl w tym informacji handlowych, oraz informacji dopasowanych do twoich zainteresowań i preferencji. Twój adres email będziemy przetwarzać w celu kierowania do Ciebie treści marketingowych w formie newslettera. Więcej informacji w Polityce Prywatności.
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd