Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.
Zgłosuj na książki roku 2017

Marketing społeczny dla NGO

Wydawnictwo: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
10 (1 ocen i 1 opinia) Zobacz oceny
10
1
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
tytuł oryginału
Marketing społeczny dla NGO
data wydania
liczba stron
164
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodała
LWK

Publikacja powstała w ramach partnerskiego programu Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce i Fundacji Komunikacji Społecznej pt.: „Popularyzacja marketingu społecznego i reklamy społecznej jako skutecznych narzędzi fundraisingu, komunikacji i realizacji działań organizacji pozarządowych w społecznościach lokalnych”. Za wstępem: „Ta publikacja zwraca uwagę na moc komunikacji, próbuje stworzyć...

Publikacja powstała w ramach partnerskiego programu Akademii Rozwoju Filantropii
w Polsce i Fundacji Komunikacji Społecznej pt.: „Popularyzacja marketingu społecznego
i reklamy społecznej jako skutecznych narzędzi fundraisingu, komunikacji i realizacji
działań organizacji pozarządowych w społecznościach lokalnych”.

Za wstępem: „Ta publikacja zwraca uwagę na moc komunikacji, próbuje stworzyć ngos-owy „elementarz promocji, w którym podstawowym przykazaniem jest zadbanie o właściwy styl komunikatu: możesz mieć najwspanialszą ideę – jeśli nie pokażesz jej w sposób atrakcyjny dla adresatów, nie licz na ich wsparcie i potencjał, jaki tkwi w budowaniu sieci
relacji.”

 

źródło opisu: http://www.etykabiznesu.pl/index.php?option=com_co...(?)

źródło okładki: http://www.etykabiznesu.pl/index.php?option=com_co...»

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 266
LWK | 2013-05-01
Na półkach: Przeczytane

Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu społecznego. Autorzy pokusili się nie tylko o omówienie podstaw kierujących tą dziedziną marketingu, ale na podstawie konkretnych przykładów opisali relacje pomiędzy przedsiębiorcami, a organizacjami pożytku publicznego. W książce mamy analizy i badania rynku, jak również przekrój najbardziej skutecznych metod dotarcia do darczyńców. Na koniec posiłkując się pracami przesłanymi na konkurs dotyczący promocji przekazania 1% podatku na ce pożytku publicznego, autorzy uwypuklili wszelkie niedociągnięcia jak również bardzo trafne posunięcia organizacji w promowaniu swoich idei.

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Na półkach
pokaż wszystkie
zgłoś błąd zgłoś błąd