Marketing społeczny dla NGO

Okładka książki Marketing społeczny dla NGO praca zbiorowa
Okładka książki Marketing społeczny dla NGO
praca zbiorowa Wydawnictwo: Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce biznes, finanse
164 str. 2 godz. 44 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Marketing społeczny dla NGO
Wydawnictwo:
Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce
Data wydania:
2006-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2006-01-01
Liczba stron:
164
Czas czytania
2 godz. 44 min.
Język:
polski
Średnia ocen

10,0 10,0 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Okładka książki Inwestowanie w wartość. Od Grahama do Buffetta Erin Bellissimo, Mark A. Cooper, Bruce C. Greenwald, Judd Kahn, Tano Santos
Ocena 6,4
Inwestowanie w... Erin Bellissimo, Ma...
Okładka książki Podatki i składki w działalności przedsiębiorców Paweł Felis, Marcin Jamroży, Joanna Szlęzak-Matusewicz
Ocena 7,7
Podatki i skła... Paweł Felis, Marcin...
Okładka książki B2B E-commerce. Podręcznik menedżera Justyna Skorupska, Piotr Truszkowski
Ocena 8,0
B2B E-commerce... Justyna Skorupska, ...
Okładka książki Badanie wartości szacunkowych w praktyce rewizji finansowej Anna Staszel, Paweł Zieniuk
Ocena 6,0
Badanie wartoś... Anna Staszel, Paweł...
Okładka książki Bankructwa. Tom 3. Przedsiębiorstwa i konsumenci Andrzej Tokarski, Maciej Tokarski
Ocena 6,7
Bankructwa. To... Andrzej Tokarski, M...
Okładka książki AI w strategii. Rewolucja sztucznej inteligencji w zarządzaniu Dariusz Jemielniak, Aleksandra Przegalińska
Ocena 6,4
AI w strategii... Dariusz Jemielniak,...
Okładka książki Świat na sprzedaż. Kulisy dziennikarskiego śledztwa w sprawie handlu zasobami Ziemi Javier Blas, Jack Farchy
Ocena 7,4
Świat na sprze... Javier Blas, Jack F...

Oceny

Średnia ocen
10,0 / 10
1 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
206
134

Na półkach:

Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu społecznego. Autorzy pokusili się nie tylko o omówienie podstaw kierujących tą dziedziną marketingu, ale na podstawie konkretnych przykładów opisali relacje pomiędzy przedsiębiorcami, a organizacjami pożytku publicznego. W książce mamy analizy i badania rynku, jak również przekrój najbardziej skutecznych metod dotarcia do darczyńców. Na koniec posiłkując się pracami przesłanymi na konkurs dotyczący promocji przekazania 1% podatku na ce pożytku publicznego, autorzy uwypuklili wszelkie niedociągnięcia jak również bardzo trafne posunięcia organizacji w promowaniu swoich idei.

Świetne kompendium wiedzy na temat marketingu społecznego. Autorzy pokusili się nie tylko o omówienie podstaw kierujących tą dziedziną marketingu, ale na podstawie konkretnych przykładów opisali relacje pomiędzy przedsiębiorcami, a organizacjami pożytku publicznego. W książce mamy analizy i badania rynku, jak również przekrój najbardziej skutecznych metod dotarcia do...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    1
  • Przeczytane
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marketing społeczny dla NGO


Podobne książki

Przeczytaj także