Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Human Capital in Hotel Industry

Wydawnictwo: CeDeWu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788375565225
kategoria
biznes, finanse
język
angielski

"(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its added value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental...

"(...) The issue of the work is embedded in the mainstream of modern capital practice management in the hospitality industry. The author of the work, in a consequent managerial approach, focused her attention on the importance of employee innovation, human capital profitability and estimation of its added value in hotel strategic development. The work provides answers to the fundamental questions asked by the managers and hotel-keepers under the present very difficult conditions of competitiveness:

1. Why does personnel management in the hospitality industry mean human capital management and why is it far different than in other industries?

2. How to measure investments in human capital in the hospitality industry?

3. What is the level of human capital in hotels in Poland?

4. What can be changed in order to improve efficiency of investment in human capital in the hospitality industry in Poland? (...)"

(from the review by Prof. M. Bednarczyk)



"One of the phenomena characteristic of the present times is professionalization and related requiring of a high level of competence. It is particularly seen in tourism service sector where employees? unique competencies are a scarce resource that is difficult to be copied. Therefore, in order to make a company carry out their tasks, it is necessary to have both appropriate resources in terms of quantity and most importantly competent staff that demonstrate a unique approach in the field of customer service that enables to "create guests? memories" and "keep the brand promises".

The work undertaking the issue of human capital in hospitality industry helps tackle the challenge. (...)"

(from the review by PhD. D. Lewicka, Prof. AGH)

 

źródło opisu: http://www.cedewu.pl/produkty/profilProduktu/id/8589/

źródło okładki: http://www.cedewu.pl/produkty/profilProduktu/id/8589/

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
pokaż wszystkie
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (1)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 11
Popen | 2013-07-26
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd