Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Reżyseria filmu reklamowego

Wydawnictwo: Wojciech Marzec
5,67 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
1
7
0
6
0
5
1
4
1
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
978-83-931211-3-7
liczba stron
624
język
polski
dodała
nauznyka

Pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz...

Pierwsza, i jak do tej pory jedyna, w Polsce książka poruszająca tematykę reżyserii i produkcji filmu reklamowego. Napisana przez fachowców z dwóch dopełniających się branż: filmowej i reklamowej. W niezwykle ciekawy i nigdzie na świecie niepraktykowany dotąd sposób zestawia punkt widzenia dyrektora kreatywnego agencji reklamowej, decydującego o tym, który z reżyserów dostanie zlecenie oraz reżysera, wykonującego to zlecenie.
Czytelnik dowie się, co zrobić, aby dostać się do branży i jak się w niej utrzymać, jak radzić sobie z klientem na planie, czego oczekuje od niego agencja reklamowa, jakie pułapki mogą czyhać na niego na każdym etapie tworzenia filmu reklamowego, zarówno wysoko, jak i niskobudżetowego. Książka jest pełnym kursem reżyserii filmowej, dostarcza szerokiej wiedzy o rzemiośle reżyserskim, przeprowadzając czytelnika przez cały proces przygotowań, produkcji i postprodukcji filmu. Bogata w anegdoty, ilustrowana przykładami storyboardów, shootingboardów, eksplikacji reżyserskich, kosztorysów i innych materiałów z prawdziwych produkcji reklamowych, zaopatrzona w przydatny słowniczek slangu branżowego, stanowi kopalnię wiedzy praktycznej.

Żaden reżyser w żadnej książce o reżyserii nie odkrywa tylu pilne strzeżonych tajemnic zawodu. Opanowanie ich pozwoli ci bez lęku stanąć za kamerą i poprowadzić ekipę filmową nie tylko w reklamie.

Reżyserem filmów reklamowych można zostać niekoniecznie kończąc szkołę filmową. Książka jest więc przeznaczona zarówno dla tych, którzy z reżyserią do tej pory niewiele mieli wspólnego, jak i dla studentów szkół filmowych, ale także dla profesjonalnych reżyserów, którzy chcieliby zacząć kręcić reklamy. Docenią ją z pewnością także pracownicy agencji reklamowych i działów marketingu, odpowiedzialnych za reklamę.

Obowiązkowa pozycja dla studentów filmówek, szkół reklamy, filmoznawców i reklamoznawców, agencji reklamowych i zawodowców zajmujących się filmem, reklamą, komunikacją i marketingiem.

O autorach:
Katarzyna Dragović od początku istnienia reklamy w Polsce pracuje w takich agencjach reklamowych jak: DMB&B, J.Walter Thompson, McCann-Erickson, Euro RSCG. Zaczynała jako copywriter, aby przejść przez wszystkie szczeble w hierarchii agencyjnej, aż do dyrektora kreatywnego. Laureatka nagród branżowych, jurorka polskich i zagranicznych konkursów reklamy, założycielka Szkoły Mistrzów Reklamy, jedynej w Polsce szkoły typu „portfolio”, przygotowującej do pracy w agencji reklamowej. Wykładowca w Łódzkiej Szkole Filmowej, SGH, Miami Ad School, Minneapolis College of Art and Design.

Nono Dragović, doktor teorii filmu, absolwent wydziału reżyserii Łódzkiej Szkoły Filmowej. Reżyser filmowy, teatralny, telewizyjny, operowy i reklamowy, z wieloletnim doświadczeniem. Twórca uznanych seriali telewizyjnych, filmów dokumentalnych, przedstawień teatralnych i operowych. Autor książki „Poetyka reżyserii filmowej” oraz wielu publikacji filmowych. Wykładowca w szkołach filmowych w Łodzi, Belgradzie i Warszawie. Założyciel studium Reżyseria Filmu Reklamowego w Szkole Mistrzów Reklamy i Szkoły Filmowej przy SWSPIZ w Łodzi i Warszawie. Wyróżniony odznaką honorową „Zasłużony dla Kultury Polskiej”.

 

źródło opisu: http://www.w-wm.pl/rezyseria_filmu_reklamowego.php

źródło okładki: http://www.w-wm.pl/rezyseria_filmu_reklamowego.php

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (18)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 40
Dawid | 2015-04-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 19
CeeGiee | 2015-03-17
Na półkach: Przeczytane
książek: 438
Kossak | 2013-09-22
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 31
Janek Jędrzejak | 2017-07-18
Na półkach: Posiadam, Przeczytane
książek: 39
Małgorzata | 2017-03-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 243
eter | 2016-09-16
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 326
Zuzia | 2016-06-05
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 221
książek: 894
miu | 2015-08-10
Na półkach: Przeczytane
książek: 105
Taip | 2015-07-03
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 8 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd