Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Efektywna komunikacja w zespole

Wydawnictwo: Samp
7,56 (9 ocen i 4 opinie) Zobacz oceny
10
1
9
1
8
1
7
5
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
ISBN
978-83-7788-170-5
liczba stron
168
kategoria
poradniki
język
polski
dodał
Dariusz Okoń

Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy. Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy...

Prawidłowa komunikacja w zespole jest niezbędnym elementem skutecznej organizacji pracy. Pozwala skrócić czas i zwiększyć jakość wykonywanych zadań, a także sprzyja dobrej atmosferze i owocnej współpracy.

Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposoby komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.

Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
- radzi, jak być uważnym słuchaczem i jak sprawić, by inni cię słuchali
- uczy, jak rozpoznawać błędy i unikać ich w komunikacji w zespole
- przedstawia liczne przykłady, opisy przypadków, narzędzia, a także sprawdzone techniki usprawniające komunikację w zespole m.in. model SPINKA czy kanapka
- pokazuje, jak organizować spotkania i komunikację mailować, aby stały się efektywniejsze

 

źródło opisu: http://www.samosedno.com.pl/efektywna-komunikacja-w-zespole,967.html

źródło okładki: http://www.samosedno.com.pl/efektywna-komunikacja-w-zespole,967.html

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (24)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 209
Komig | 2017-04-19
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 19 kwietnia 2017

Książka prezentuje wiele cennych wskazówek dotyczących komunikowania się z podwładnymi, kierownikami i kolegami w pracy, udzielania informacji oraz sprawnego porozumiewania się mimo różnicy charakterów. Dowiesz się, jak organizować efektywne spotkania, usprawnić komunikację mailową czy jak radzić sobie z trudnym współpracownikiem lub niezdecydowanym szefem. W książce znajdziesz proste techniki, które usprawnią wymianę informacji, takie jak model 7C czy zasada KISS. Nauczysz się rozpoznawać przyczyny błędów komunikacyjnych i łagodnie rozwiązywać konflikty interpersonalne, tak by nie powtarzały się w przyszłości. Test sposoby komunikacji pozwoli obiektywnie ocenić, jaki jest twój styl porozumiewania się i nad czym warto jeszcze popracować.

Książkę oceniam na 4

książek: 712
Dariusz Okoń | 2013-02-12
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 10 lutego 2013

To, że ludzie często nie potrafią się ze sobą dogadać, to żadna nowość. Jeśli z jakąś osobą mamy lepszy kontakt, z kimś naturalną koleją rzeczy ta więź musi być słabsza. O ile w codziennym, prywatnym życiu możemy sobie na to pozwolić, w firmie takie zachowanie jest czymś nagannym. Nasze osobiste przekonania, uprzedzenia, kłótnie (czy to z koleżankami i kolegami, czy też przełożonymi) mogą negatywnie wpłynąć na pracę przedsiębiorstwa, a co za tym idzie: i na zyski. ,,Efektywna komunikacja w zespole" Beaty Rzepki to kolejna część serii "Samo Sedno" tym razem stawiająca na rozwój osobisty w pracy.

Autorka (trenerka i znawczyni zagadnień menedżerskich) zabiera czytelnika w podróż po sposobach efektywnej komunikacji, sposobach wyrażania się i przekazywania swych myśli, a także wskazuje na podstawowe błędy w komunikacji. Nie bez przyczyny, bowiem 3/4 książki stanowią metody poprawy komunikacji, naprawy popełnianych błędów. Zanim jednak weźmiemy w swe ręce usprawnianie własnych relacji,...

książek: 1022
wrotki | 2015-02-04

Właśnie skończyłam czytać tę książkę. Bardzo mi się podobała jak na poradnik. Krótko, zwięźle i na temat. Ponadto dużo przykładów z życia wziętych oraz propozycje pojawiających się w nich kłopotów komunikacyjnych. Polecam.

książek: 26
Hania | 2014-01-01
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: 30 grudnia 2013

Dużo praktycznych przykładów.

książek: 2472
asnna | 2017-03-12
Na półkach: Posiadam, Przeczytane, 2017
Przeczytana: 03 września 2017
książek: 458
wera22 | 2016-10-21
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
Przeczytana: 20 października 2016
książek: 876
Reyes | 2016-07-10
Na półkach: Przeczytane, 2016, Poradniki
Przeczytana: lipiec 2016
książek: 758
Septienna | 2014-09-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 68
Joanna | 2013-03-04
Na półkach: Przeczytane
Przeczytana: marzec 2013
książek: 432
Deedra | 2017-04-21
Na półkach: Chcę przeczytać
zobacz kolejne z 14 
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd