Własnosć mediów a public relations na rynku prasowym

Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
9788374173957
liczba stron
308
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnoscia mediów a public relations. Dotyczy to głównie tresci przekazu na rynku medialnym, a scislej prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie tresci medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczna. Praca ma charakter...

Głównym celem monografii jest zbadanie relacji między własnoscia mediów a public relations. Dotyczy to głównie tresci przekazu na rynku medialnym, a scislej prasowym. Pojęcie public relations jest przedstawiane jako kształtowanie tresci medialnych oraz kształtowanie lub wspieranie wizerunku kraju i jego interesów przez medialne wpływanie na opinię publiczna. Praca ma charakter interdyscyplinarny, lokujac się na pograniczu nauk ekonomicznych studiów nad public relations i medioznawstwa, obejmuj

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Przeczytaj także

Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd