Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zadbaj o swoje plecy. Jak radzić sobie z bólem pleców lub kręgosłupa

Wydawnictwo: Bellona
6 (1 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
1
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8311104212
liczba stron
112
kategoria
poradniki
język
polski

Tytuł:  Zadbaj o swoje plecy. Jak sobie radzić z bólem pleców lub kręgosłupa  Autor: Stella Weller  Wydawnictwo: BELLONA  Rok wydania: 2006  Nr wydania: 1  ISBN: 8311104212Okładka: miękka  Liczba stron: 112  Wymiary: 19x23,5 cmOpis: Według różnych szacunków bóle pleców lub kręgosłupa dotkną prędzej czy później 8 spośród 10 osób. Jeśli należysz do milionowej rzeszy ludzi, którym dokuczają...

Tytuł:  Zadbaj o swoje plecy. Jak sobie radzić z bólem pleców lub kręgosłupa  Autor: Stella Weller  Wydawnictwo: BELLONA  Rok wydania: 2006  Nr wydania: 1  ISBN: 8311104212Okładka: miękka  Liczba stron: 112  Wymiary: 19x23,5 cmOpis: Według różnych szacunków bóle pleców lub kręgosłupa dotkną prędzej czy później 8 spośród 10 osób. Jeśli należysz do milionowej rzeszy ludzi, którym dokuczają sporadyczne bądź przewlekłe bóle pleców lub kręgosłupa, te proste, ale skuteczne ćwiczenia, oparte na treningu pilates, jodze i technice Alexandra, pomogą ci poprawić postawę ciała, wzmocnić mięśnie i ulżyć w cierpieniu. Postępując zgodnie z zawartymi w książce radami i stosując krok po kroku program ćwiczeń: poznasz przyczyny różnych rodzajów bólu pleców i kręgosłupa nauczysz się jak zapobiegać urazom i uniknąć ?ataków bólu w domu, w pracy i podczas zabawy dowiesz się, jakie bezpieczne działania podjąć w przypadku ostrych oraz uporczywych bólów wzmocnisz mięśnie grzbietu i mięśnie podtrzymujące kręgosłup już po 14 dniach zauważysz poprawę, a zdumiewające rezultaty po 4 6 tygodniach  

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (5)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 441
adrjala | 2014-06-27
Na półkach: Przeczytane, Posiadam, 2014
Przeczytana: 25 grudnia 2014
książek: 112
chrisgandalf | 2015-03-06
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 1058
Darek | 2014-12-04
książek: 1030
Magdalena | 2014-05-28
książek: 412
edzia1524 | 2013-11-23
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
Inne książki autora
więcej książek tego autora
zgłoś błąd zgłoś błąd