Bollywood w marketingu międzynarodowym. Fenomen Shah Rukh Khana

Okładka książki Bollywood w marketingu międzynarodowym. Fenomen Shah Rukh Khana Bożena Sowarska-Wyszyńska
Okładka książki Bollywood w marketingu międzynarodowym. Fenomen Shah Rukh Khana
Bożena Sowarska-Wyszyńska Wydawnictwo: Warszawska Firma Wydawnicza film, kino, telewizja
182 str. 3 godz. 2 min.
Kategoria:
film, kino, telewizja
Wydawnictwo:
Warszawska Firma Wydawnicza
Data wydania:
2012-07-11
Data 1. wyd. pol.:
2012-07-11
Liczba stron:
182
Czas czytania
3 godz. 2 min.
Język:
polski
ISBN:
9788378052357
Tagi:
kino kino indyjskie Bollywood Shah Rukh Khan
Średnia ocen

5,6 5,6 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,6 / 10
10 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    21
  • Przeczytane
    14
  • Posiadam
    6
  • Teraz czytam
    2
  • Bollywood
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Indie i orient
    1
  • 2013
    1
  • Film/Telewizja/Media
    1
  • 2019
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Bollywood w marketingu międzynarodowym. Fenomen Shah Rukh Khana


Podobne książki

Przeczytaj także