Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
6 (3 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
1
6
1
5
1
4
0
3
0
2
0
1
0
Edytuj książkę
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
83-01-12017-7
kategoria
biznes, finanse
język
polski
dodał
Tomasz

 

Brak materiałów.
Już teraz nowa funkcja: pakiety. Dowiedz się więcej jak kupić kilka książek w najlepszej cenie >>>
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (6)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 795
Bałucki | 2015-09-05
Na półkach: Przeczytane
książek: 2178
książek: 566
Tomasz | 2012-03-06
Na półkach: Przeczytane, Posiadam
książek: 27
Primo | 2017-04-19
Na półkach: Chcę przeczytać, Posiadam
książek: 108
psychoqueen17 | 2013-12-09
Na półkach: Przeczytane, 2013
książek: 303
Jerzy Ś | 2012-11-09
Na półkach: Przeczytane
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd