Nasza strona internetowa wykorzystuje cookies (pol.: ciasteczka)

W celu sprawnego i szybkiego działania serwisu, zapewnienia wygody podczas jego przeglądania, dostosowywania funkcjonalności do indywidualnych potrzeb użytkowników, a także w celach statystycznych oraz reklamowych, używamy informacji zapisanych za pomocą cookies. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne ze zgodą użytkownika na stosowanie plików cookies. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

ECR Efficient Consumer Response. Łańcuch dostaw zorientowany na klienta

Wydawnictwo: Instytut Logistyki i Magazynowania
0 (0 ocen i 0 opinii) Zobacz oceny
10
0
9
0
8
0
7
0
6
0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
szczegółowe informacje
data wydania
ISBN
8387344761
liczba stron
262
kategoria
biznes, finanse
język
polski

Seria: Biblioteka LogistykaKsiążka, którą Czytelnik bierze do ręki, zawiera spory ładunek poznawczy. Jest jedną z pierwszych publikacji na polskim rynku wydawniczym poświęconą wyłącznie strategii ECR, a z pewnością pierwszą, która ujmuje ją tak szeroko. Dotąd problematyka ta była poruszana fragmentarycznie przy okazji omawiania różnych aspektów zarządzania. Liczne publikacje poruszały głównie...

Seria: Biblioteka LogistykaKsiążka, którą Czytelnik bierze do ręki, zawiera spory ładunek poznawczy. Jest jedną z pierwszych publikacji na polskim rynku wydawniczym poświęconą wyłącznie strategii ECR, a z pewnością pierwszą, która ujmuje ją tak szeroko. Dotąd problematyka ta była poruszana fragmentarycznie przy okazji omawiania różnych aspektów zarządzania. Liczne publikacje poruszały głównie praktyczne aspekty jej wykorzystania, bazując na wynikach projektów pilotowych i rozwiązaniach cząstkowych będących dorobkiem grup roboczych i organizacji krajowych ECR, których w Europie jest kilkanaście.Książka ułatwia zrozumienie, czym jest ECR i gdzie może znaleźć zastosowanie. Jej adresatem są firmy, które współpracując w łańcuchach dostaw, dostarczają konsumentom produkty wypełniające codzienny koszyk zakupów. Przeczyta ją również z ciekawością każdy, kto interesuje się problemami dystrybucji oraz rozwojem technologii informatycznych wspomagających front sprzedaży i procesy zachodzące na jego zapleczuDr inż. Ireneusz Fechner, Instytut Logistyki i Magazynowania, Dyrektor Biura ECR Polska

 

pokaż więcej

Brak materiałów.
Trwa wyszukiwanie najtańszych ofert.
Dodaj dyskusję
Dyskusje o książce
    Obecnie jeszcze nie ma dyskusji powiązanych z tą książką.
Sortuj opinie wg
Opinie czytelników (2)
 Pokaż tylko oceny z treścią
książek: 1
Piotr Barczak | 2013-11-20
Na półkach: Chcę przeczytać
książek: 45
gorhon | 2012-04-04
Na półkach: Chcę przeczytać
Moja Biblioteczka
Jeżeli chcesz dodać książkę do biblioteczki, wybierz półkę, oceń lub napisz opinię.
Przeczytane
loading
Cytaty z książki
zgłoś błąd zgłoś błąd