forum Grupy użytkowników Gry i zabawy
1 z 10 (książki
odpowiedzi [2264]
5. Poeta, strażnik i więzień8. 27 śmierci Toby’ego Obeda10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
Odpada 9. Ludzie na drzewach - nie mam ochoty na literaturę piękną
5. Poeta, strażnik i więzień
8. 27 śmierci Toby’ego Obeda
9. Ludzie na drzewach
10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
Odpada Życie Pi. Jakoś mnie nie wciągnęło.
3. Życie Pi
5. Poeta, strażnik i więzień
8. 27 śmierci Toby’ego Obeda
9. Ludzie na drzewach
10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
2. Rok 1984 - nie trzeba czytać, żeby znać jej najważniejszy wydźwięk
2. Rok 1984
3. Życie Pi
5. Poeta, strażnik i więzień
8. 27 śmierci Toby’ego Obeda
9. Ludzie na drzewach
10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
6. Chłopiec z latawcem, wyrzucam ponieważ miałam kilka podejść do przeczytania książki i wciąż mnie nie wciągnęła.
2. Rok 1984
3. Życie Pi
5. Poeta, strażnik i więzień
6. Chłopiec z latawcem
8. 27 śmierci Toby’ego Obeda
9. Ludzie na drzewach
10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
To była trudna decyzja, ale wykreśliłam dziennik złodzieja jednak tylko, że nie potrafiłam wykreślić nic innego.😔
1. Dziennik złodzieja
2. Rok 1984
3. Życie Pi
5. Poeta, strażnik i więzień
6. Chłopiec z latawcem
7. Ida sierpniowa
8. 27 śmierci Toby’ego Obeda
9. Ludzie na drzewach
10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
Odrzucam Idę sierpniową, bo nie przepadam za książkami tej autorki
1. Dziennik złodzieja
2. Rok 1984
3. Życie Pi
4. Oddam ci słońce
5. Poeta, strażnik i więzień
6. Chłopiec z latawcem
7. Ida sierpniowa
8. 27 śmierci Toby’ego Obeda
9. Ludzie na drzewach
10. Jeden z nas. Opowieść o Norwegii
Odrzucam 4. Oddam ci słońce nie słyszałam o niej
2. Dziennik złodzieja
9. Immoralista
Odrzucam 9, ponieważ opis nie wzbudził we mnie zainteresowania.
1. Dziennik złodzieja
2. Rok 1984
3. Życie Pi
4. Oddam ci słońce
5. Poeta, strażnik i więzień
2. Dziennik złodzieja
4. Miazga
9. Immoralista
Odrzucam, 4. Miazga, bo ma najsłabszą ocenę w porównaniu do dwóch pozostałych.
2. Dziennik złodzieja
4. Miazga
8. Azazel
9. Immoralista
Odpada nr8 "Azazel"- w prawdzie nie czytałam, ale wnosząc po opisie taką podjęłam decyzję.