forum Oficjalne Aktualności
Czytamy w (długi) weekend
Oto nadszedł on. Ten długo wyczekiwany, utęskniony weekend majowy. Czas wyciągnąć leżaki, rozpalić grille i ogniska oraz wziąć książki w plener. A jeśli jeszcze nie wiecie, co takiego czytać w te nadchodzące dni, to mamy dla was zestawienie najciekawszych pozycji z kryminału i fantastyki, literatury obyczajowej i pięknej i dla tych młodszych czytelników. A na jakie pozycje zdecydowały się członkinie zespołu Lubimyczytać? Iza ma zamiar spędzić ten weekend w domu, głównie czytając drugi tom skandynawskiego kryminału o przygodach Vincenta Waldera. Zosia bierze na tapetę ulubioną książkę redakcyjnej koleżanki, a Maria nie planuje siedzieć w domu. Kupiła bilet w przeszłość i razem z Anną Brzezińską zamierza odkryć wszystkie jej sekrety.
Zobacz pełną treśćodpowiedzi [490]
Ja zanurzyłam się w gęstej prozie Edwarda Pasiewicza Pulverkopf, a w autobusie podczytuję Cesarski zegarmistrz
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
A ja po dokończeniu wreszcie kilku książek (czytam, niestety, symultanicznie), zastanawiam się nad wyborem lektury na wyjazd. I potrzebuję konsultacji - czy coś z poniższych nadaje się, czyt. jest lekturą wartką, wciągającą i nie wagi ciężkiej:
Smutek i rozkosz Schron przeciwczasowy
Stron nie trzeba przeklikiwać, wystarczy, że wpiszesz jakiś numer strony i klikniesz gdzieś w miejsce obok (nie enter) i wtedy Cię przeżuca do tej strony. Oczywiście nikt normalny nie wie i nie pamięta co, na której stronie jest, ale w tym całym ulepszeniu to i tak lepiej tak niż klikać po kolei. Z tym przerzucaniem do pierwszej/ostatniej strony póki co się nie spotkałam,...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejPłyń z tonącymi - wciągająca skandynawska saga, jednak Gospodinow i Schron przeciwczasowy wnosi coś bardziej odkrywczego do literatury, a czyta się również świetnie, choć trzeba robić przystanki, żeby coś przemyśleć....
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
@Allie
Ja z Twojego zestawu czytałam jedynie „Trylogię…” i według mnie zdecydowanie mieści się ona w kategorii „wagi ciężkiej”, chociaż czyta się (ja słuchałam) przystępnie, jednak jest to przygnębiająca proza.
Dziękuję, Dziewczyny. Chyba padnie na "Schron" 🙂 Poranek ostatecznie pokaże.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Można przejść do np. 4 strony jak napisała @madeline.
Natomiast najbardziej "denerwujące" jest właśnie to wracanie do początku, kiedy się kliknie w interesującą książkę...............
Super, dziękuję za radę. Na kompie się sprawdza. ;) Gorzej na tel ;(
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postSorki, na tel też się udaje;) Naprawdę super, dziękuję bardzo
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postDługi weekend na wyjeździe ale może uda się przeczytać Opowiadania petersburskie i Pamiętniki. Największy kochanek wszechczasów. 😉
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Uwielbiam Gogola 😊
Humor i ironia w jego utworach rozbrajają mnie zupełnie. Jak filmy Barei 😉
Nie wiem jaki masz wybór opowiadań, ale na pewno „Newski Prospekt” i „Płaszcz” vel „Szynel”. To perełki. Mnie bardzo podobał się jeszcze „Pamiętnik szaleńca” i również bezkonkurencyjny „Nos”.
Jestem ciekawa bardzo Twoich wrażeń. Będę wypatrywać opinii 😊
Oj, tez bardzo lubie. Nos pamietam bardzo dobrze z liceum, zahipnotyzowal mnie wtedy. A Plaszcz poznalam niedawno i kobiecznie musze nadrobic inne opowiadania. :) Ironia jest cudowna:)))
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postJak to kobieta zmienną jest... Jeszcze wczoraj pisałam, że moimi następnymi wyborami książkowymi będą książki z półki Przeczytane dawno temu (i zapomniane), głównie literatura młodzieżowo-fantastyczna. A dziś coś mnie tknęło i postanowiłam pobuszować po biblioteczce mamy i znalazłam takie oto pozycje: Myśli oraz Bhagawadgita czyli Pieśń...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejInspiracją do wyboru tej książki była Wiedeńska gra, książka z jednej strony interesująca, a z drugiej zawierająca stek historycznych bzdur. W każdym razie często w niej powoływano się na Bhagawadgita czyli Pieśń Pana, więc jak tylko ją znalazłam, stwierdziłam, że muszę sprawdzić.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postW planach kolejno: Nasze ciała, ich pole bitwy. Co wojna robi kobietom Halt. Zapiski z domu trzeźwienia & Daisy Jones & The Six
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKończę IT start with Us Colleen Hoover, chcę zacząć To co zostaje w nas na zawsze Lucy Store oraz Fragile Heart Mony Kasten 😊
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKontynuuję Mistykę kobiecości i pewnie zacznę Ciemny las oraz Sandmana: Krainę snów
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Skończyłam Wyrwa. Czytało sie bardzo dobrze ale zakończenie rozczarowujące.
Zaczęlam Ostatni raz.
Mam jeszcze w planie Rzeźnik i W ciemnej dolinie. Rodzinna tragedia i tajemnica schizofrenii
Czytam w podróży Diabeł, którego znasz. Psychiatria sądowa bez tajemnic
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post
Postanowiłam przytulić czy raczej przeczytać Babel, czyli o konieczności przemocy
Jak ona przepięknie wydana. Czcionka, delikatny papier poczernione brzegi. Nie mogę wręcz na czytaniu się skupić, tylko macam i gapię się na nią 😁