Trwa akcja Czytaj PL. Ściągnij książki za darmo, weź udział w konkursie, wygraj bony do Woblinka!
Jesteśmy na półmetku tegorocznej edycji akcji Czytaj PL. Do 30 listopada można dołączyć do niej w aplikacji Woblink i cieszyć się 18 bestsellerami zupełnie za darmo. Przy tej okazji mamy dla was konkurs! Możecie wygrać trzy bony o wartości 200 zł każdy do wykorzystania w księgarni internetowej Woblink.com.
Czytaj PL. 18 bestsellerów za darmo przez cały listopad
To już dziewiąta edycja największej akcji czytelniczej w Polsce, a być może także na świecie. Od pierwszej odsłony Czytaj PL czytelnicy biją kolejne rekordy popularności udowadniając, że akcja Czytaj PL jest jednym z najważniejszych wydarzeń wspierających kulturę w kraju. 2 listopada rozpoczęło się wielkie święto czytelnictwa! W tegorocznej edycji organizatorzy postawili na różnorodność, inkluzywność i łatwą dostępność przekonując, że czytanie jest naprawdę dla każdego.
Listę książek dostępnych w 9. edycji Czytaj PL znajdziecie tutaj. Wśród nich między innymi takie tytuły, jak: „Kabalista” Remigiusza Mroza, „Wiatrołomy” Roberta Małeckiego, „Legendy i Latte” Travisa Baldree, „Heartstopper 4” Alice Oseman czy „It starts with Us” Colleen Hoover.
By cieszyć się bezpłatnym dostępem do e-booków i audiobooków z listy 18 tytułów wystarczy pobrać aplikację mobilną Woblink z App Store, Google Play lub Huawei AppGallery i przy jej pomocy zeskanować kod QR. Znajdziecie go poniżej oraz na grafikach promujących Czytaj PL.
Serwis Lubimyczytać objął patronat nad tegoroczną edycją akcji Czytaj PL.
Konkurs Lubimyczytać i Czytaj PL
Co zrobić, żeby wygrać? Wystarczy odpowiedzieć na nasze pytanie i... czekać na wyniki!
Hasłem tegorocznej inicjatywy Czytaj PL jest „akcja szyta na miarę”, dlatego zadanie konkursowe brzmi: napisz, jak rozumiesz hasło moda na czytanie. Jury wybierze trzy najciekawsze odpowiedzi, które wyróżnimy nagrodami.
Na Wasze odpowiedzi czekamy do 21 listopada.
Co możecie wygrać? Jeszcze więcej czytania! Do zgarnięcia sią trzy bony o wartości 200 zł każdy do wykorzystania na Woblink.com!
Prace powinny mieć formę tekstu nie dłuższego niż 1500 znaków ze spacjami i muszą zostać umieszczone bezpośrednio w wątku konkursowym, w komentarzu do tej aktualności. Jeden użytkownik może zgłosić tylko jedną pracę konkursową, a laureaci zostaną powiadomieni o wygranej najpóźniej 5 grudnia 2023 roku. Pełny regulamin znajdziecie TUTAJ.
Powodzenia!
---
Artykuł w ramach współpracy z organizatorem wydarzenia
komentarze [65]
Konkurs został zakończony. Za wszystkie odpowiedzi dziękujemy!Wybraliśmy zwycięskie prace:@Karolciaa95
@Julia
@Sylwia
Serdecznie gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się bezpośrednio.
Bardzo serdecznie dziękuję. Idealny prezent przed świętami. ♥️
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postale niespodzianka! Bardzo dziękuję, sprawię sobie idealny prezent pod choinkę 🤍
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postModa na czytanie to jak magiczny ogród słów, gdzie serca odkrywają zaklęte historie. Wśród stron powieści kwitnie pasja, inspirując nas do podróży przez emocje i marzenia. To nie tylko trend, to opowieść, która rozkwita w naszych duszach, ukazując potęgę, jaką kryje w sobie każde zdanie.
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten postKiedyś czytali nieliczni bo umiejętność czytania była czymś wyjątkowym... Później wiele osób zaczęło czytać bo w świecie bez internetu - był kiedyś taki świat - była to jedna z ciekawszych form spędzania czasu. Następnie wraz z postępującym rozwojem komputerów i pojawieniem się sieci cyberświat stał się globalną rozrywką, a książka stała się reliktem minionej epoki. Jednak...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcejModa na czytanie to niezbyt udane hasło, które ma zachęcać niektórych do częstszego sięgania po książki, z kolei innych do sięgania po książki w ogóle. Jak podaje sjp.pl moda jest to "zmienny styl życia, mieszkania, ubioru, obyczaju, historycznie związany z epoką, z zespołem norm obowiązujących w danym kraju, także ze statusem socjalnym określonej warstwy społecznej". Zatem...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Wiercę się niespokojnie i zaczynam nerwowo sprawdzać godzinę. Nadszedł już czas. Nieśmiało zaciskam dłoń w pięść i już zamierzam cichutko zapukać. Ktoś nagle chwyta za mój nadgarstek. Stojąca obok dziewczyna patrzy na mnie z pogardą.
- Chciałam tylko dołączyć do Klubu Książki - zaczynam się tłumaczyć przed nieznajomą.
- Chyba nie chciałaś dołączyć do tej Nudziary? Siedzi...
Od pewnego czasu można zauważyć trend, który można nazwać moda na czytanie. Usilne starania osób pracujących w sektorze literackim przynoszą coraz większe sukcesy, czytanie nie jest kojarzone już tylko z obowiązkiem, z nudnymi dla młodzieży szkolnymi lekturami, ze niezrozumiałymi skamieniałymi tekstami. Internet pomaga nam zbliżyć się do literatury na wiele sposobów, a...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej"Moda na czytanie" odzwierciedla obecny trend w czytelnictwie obejmujący jego dostosowanie do indywidualnych preferencji, tworzących wyjątkowe, spersonalizowane doświadczenia. To świadomy wybór odkrywania świata literatury na swój sposób. Podobnie jak w modzie szytej na miarę, wybór książek powinien korespondować z naszymi zainteresowaniami, pasjami, emocjami i stylem życia...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Moda na czytanie to ubieranie się w słowa. Każdy autor ma swój styl, swoje charakterystyczne cechy. Czytelnicy lubią wybierać książki skrojone "pod siebie". Jedni wolą te ponadczasowe jak "mała czarna" czy biała koszula, inni łapią chwilowe trendy szybkiej mody. Bez względu na to, do której grupy należymy, czytając zawsze odziewamy się w słowa i myśli autora.
Dodam...
Obrazując "modę na czytanie" jako noszenie modnych ubrań na ulicy, wyobrażam sobie scenę, gdzie książki stają się nie tylko źródłem wiedzy, ale też elementem stylizacji, wyrażającym indywidualność.Widok na ulicę przypomina wybieg mody, gdzie różnorodność gatunków książek pełni rolę unikalnych wzorów czy kolorów na ubraniach. Możemy zobaczyć ludzi przechadzających się z...
Czytelnicy oznaczyli ten post jako spam Zobacz ten post więcej
Jak rozumiem hasło „moda na czytanie”? Nie rozumiem.
Ponieważ moda oznacza coś przemijającego i tymczasowego (chociaż moda często
powraca – ale znów na jakiś czas). Tymczasem czytanie to coś, co nie przeminęło
i nigdy nie było tymczasowe. Ta aktywność, ten zwyczaj czasami schodził „do
podziemia”, czasami stał w opozycji. W opozycji do tematów rozmów, do sposobów
spędzania...