Opinie użytkownika
Nowa seria, po tym kiedy już tak bardzo przyzwyczailiśmy się do bohaterów poprzedniej.
Tak, to chyba musi być trudne dla autora, zresztą Diana Brzezińska to potwierdza.
Czy i ta seria się spodoba? Cóż, ja przy moim "ostatnio mało czytam", zaczęłam Wizjonera jednego dnia, a następnego przeczytałam resztę, no dobra, może przeszło na kolejny, bo musiałam doczytać do końca i...
Do tej pory nie miałam okazji czytać książek Pani Mirek, przyznaję, że ta skusiła mnie właśnie psiakiem na okładce.
Nie czytam opisów, bo często mówią one zbyt wiele, dlatego wyszło na to, że trochę byłam źle nastawiona. Spodziewałam się typowo świątecznej książki, tymczasem jej połowa dzieje się kilka miesięcy wcześniej i skupia się na czymś zupełnie innym.
Kojarzy mi się...
Niestety książki ze zdjęcia, którą przesłuchałam w audiobooku, nie mogę jakoś szczególnie polecić.
Zachwycające okładką Spadające Gwiazdy z treścią, która wielka szkoda, temu pięknemu obrazkowi nie dorównuje.
Nie mówię, że jest zła, ale raczej mocno przeciętna, z potencjałem, który nie został wykorzystany.
Instruktorka narciarstwa, która miała szkolić sławnego aktora. Gdyby...
Lucky otrzymałam z Klubu Recenzenta @nakanapie.pl za co bardzo dziękuję 💕 #współpracareklamowa
Okładka ma w sobie coś, co przyciąga, a jeszcze piękniejsza jest na żywo, bo pod odpowiednim kątem okulary i napis cudownie się mienią.
Od kilku lat rzadko czytam opisy książek. Ten, który widnieje z tyłu okładki Lucky, jest nieco przekłamany.
Dziewczyna sama kupiła los na...
Dawno nie było we mnie takiej ekscytacji, sięgając po jakąś książkę.
Tymczasem wzięłam Gambita i jestem przepełniona tym uczuciem!
Mam nadzieję, że to dobre przeczucie, a wiem, że te mam dość silnie rozwinięte.
Nie zawiedziesz mnie Złodziejski Gambicie, prawda?
Zaczynam...
Pierwsze trzy zdania podpowiadają, że przeczucie jest trafne.
I rzeczywiście, Złodziejski Gambit mnie...
Nie będę ukrywać, że I love you i hate you to książka, która wołała do mnie poprzez swoją okładkę. Głośno wołała, tak głośno, że żeby ją uciszyć, musiałam ją po prostu przeczytać.
Nie będę również ukrywać, że po lekturze, to okładka nadal jest tym, co podoba mi się w niej najbardziej.
No cóż, niestety to kolejna książka na mojej liście, po której spodziewałam się czegoś...
Pan Romantyczny zawładnął moim serduszkiem 💕 Profesor Feelgood zmiażdżył wierszami...
Jakże bardzo nie mogłam się doczekać trzeciej części tej serii!
Czy Doktor Love również miał być tak cudowny?
Wyobraźcie sobie, że istnieje aplikacja, która potrafi naprawdę świetnie dopasować do Was partnera! Mogą ominąć Was wszelkie rozczarowania.
Właśnie coś takiego stworzył Toby. Jak...
Nevermore to seria wielu czytelnikom już znana. W tym roku wydawnictwo Jaguar wznowiło te książki w nowej szacie graficznej i przyznaję, że okładki robią wrażenie!
Cała seria kusiła mnie już dawno, z ogromną więc chęcią zgłosiłam się po Kruka.
To co niezmiennie chodzi mi po głowie po zakończeniu lektury, to to, że ta książka jest dziwna. Ale czy dziwne znaczy złe?
Od dawna...
Idealna to moje pierwsze spotkanie z Magdą Stachulą, ale też pierwsza książka autorki, którą wydawnictwoluna postanowiło wznowić. Niedługo będę też czytać Pisarkę, czyli najnowszą książkę pani Magdy. Jestem ciekawa jak wypadną obie, tak trochę je porównując :)
Nie mogę powiedzieć, że to było super udane spotkanie. Nie było też jednak złe.
Bardzo ważnym wątkiem w Idealnej...
Pisarka to moje drugie spotkanie z Magdą Stachulą.
O ile przy Idealnej nie do końca mogłam się od początku wkręcić, tak tym razem słuchałam z zaciekawieniem. Tak, słuchałam, tym razem wybrałam formę audio, więc zdaję sobie sprawę, że odbiór zawsze jest trochę inny.
Bardzo jednak możliwe, że już sam temat przewodni po prostu bardziej przypadł mi do gustu.
Pisarka, książki,...
Finding back to us kusi okładką, choć prosta, to jednak przyciąga wzrok.
Trochę miałam niestety problem z tą książką. Czytanie zajęło mi prawie 2 tygodnie, co chyba nawet z moim gorszym czytelniczo czasem, dawno się nie zdarzyło. Nie ciągnęło mnie do niej. Chociaż byłam ciekawa co tam się ostatecznie okaże w pewnej kwestii, nie miałam szczególnej chęci, żeby łapać za nią i...
Kiedy słońce nie wschodzi...
Pozostaje ciemność. Mrok.
Kiedy niby wstaje każdy kolejny dzień, ale tego słońca nie ma w nas. I jest tylko ciemność. To jest najgorsze.
Prolog wywołał u mnie ciarki.
Wiem, że nie jestem w stanie wyobrazić sobie w 100% jaki to ból, jak straszny cios. Że to co sama poczułam przy czytanych słowach, mnoży się jeszcze razy jakiś milion...
Cała...
A Fate Darker Than Love to jedna z tych książek, gdzie okładka mnie zachwyca! Czy jednak środek jest równie dobry?
Spokojny, piękny dzień. Amsterdam tętniący życiem.
Wypadek.
Panika.
Śmierć.
Kolejny wypadek.
Kolejna śmierć.
I ona, obserwująca to wszystko walkiria, nieśmiertelna. A jednak... Tego dnia pełnego śmierci, życie uszło i z jej ciała.
Choć to przecież było...
Współlokatorzy Beth O'Leary to jedna z tych książek, która trafiła do moich bestbooks - zawsze cudownie ją wspominam i polecam innym.
Później była Zamiana. Już nie było tak super, ale wciąż okey.
W drogę! była raczej przeciętna...
Tendencja zniżkowa, ups.
Chciałam już dać sobie spokój z kolejną książką autorki, a jednak Poszukiwany ukochany miał w sobie coś, co cały czas...
Z autorem rzecz ma się tak, że od dawna kusiło mnie, żeby sięgnąć po jego książki. Kiedy więc przyszła propozycja od wydawnictwa Skarpa Warszawska długo się nie zastanawiałam. Tylko, że tak naprawdę, to akurat tytuł, w którym autor odchodzi od tego do czego przyzwyczaił czytelników do tej pory ;) Wychodzi więc na to, że będę musiała cofnąć się do poprzednich książek, żeby...
więcej Pokaż mimo to
Fragile Heart to druga część historii Rosie i Adama. Jeżeli nie czytaliście pierwszej, odsyłam Was do mojej starszej opinii o Lonely Heart i mam nadzieję, że ona skusi Was do sięgnięcia po te książki. Fragile Heart jest bezpośrednią kontynuacją Lonely Heart, dlatego nie warto sobie spoilerować i umniejszać emocji przy poznawaniu całości.
Książka przepięknie wydana, z...
Początkowo chciałam przesłuchać Florystki w audio, ale po samym prologu uznałam, że nie. To nie jest to i bardzo możliwe że słuchana, wiele by straciła. Mój własny umysł lepiej potrafi zbudować klimat, niż robią to niektóre lektorki czy lektorzy.
A tutaj klimacik zdecydowanie jest! Niepokojący, lekko gęsty, tajemniczy, co utrzymywało moją uwagę przez całą lekturę.
Wszystko...
Czytałam już kilka książek Ady Tulińskiej, ale Królestwo Węży i Krwi to jej pierwsza książka fantasy jaką czytałam. Pomijając fakt, że chętnie sięgam po kolejne tytuły autorki, obok tej okładki i tak nie mogłam przejść obojętnie ;)
Byłam bardzo ciekawa, co pokaże nam Ada w tej innej odsłonie.
Od samego początku zostajemy wrzuceni w wir walki. Miasto płonie i ocieka krwią....
[Żadnych spoilerów z poprzednich części, spokojnie możecie przeczytać ten tekst, nie znając jeszcze serii :)]
Dlaczego ja przeczytałam tę książkę? Nie powinnam była tego robić! Tylko kilka dni po premierze, co znaczy, że na piątą część muszę czekać kolejne co najmniej kilka miesięcy! Nie, nie, nie! Nie zgadzam się! Kolejna część potrzebna jest już! Halo, Pani Diano! Czy...
Zwracacie uwagę na to czy okładka pasuje do treści książki?
W Różnica między kimś a kimkolwiek jest ona naprawdę idealna! Tę wszystkie szczegóły są cudowne i totalnie mnie zauroczyły! Wszystko tu jest ważne.
Z samą książką, napisaniem jej opinii miałam jednak mały problem.
Nie, nie była to dla mnie książka świetna, wow, rewelacyjna.
A jednocześnie miała w sobie...