Opinie użytkownika
Wczoraj skończyłam czytać świetny kryminał polskiej pisarki Diany Brzezińskiej. Panią Dianę miałam okazję poznać osobiście na Targach Książki w Warszawie i było to dawno temu. Wtedy jeszcze nie była autorką, a po prostu miłośniczką literatury i recenzentką. Dziś jest autorką 13! świetnie przyjętych przez czytelników książek.
Ucieszyłam się ogromnie, kiedy wydawnictwo...
"Dom na święta" to magiczna i klimatyczna książka. Jedna z najpiękniejszych jakie przeczytałam jeśli chodzi o temat świąteczny. Czekała na półce cały rok, a kiedy w końcu się za nią zabrałam dosłownie "połknęłam" ją w dwa wieczory.
W tle moja ukochana Alaska. Uwielbiam ten motyw w książkach. Surowa przyroda, bajeczne klimaty, cudowni bohaterowie, dwie perspektywy czasowe....
"Umowa na miłość" to urocza powieść! Naprawdę bardzo mi się podobała. Wciągająca, lekka i przyjemna, choć nie zabrakło trudnych momentów.
Kiedy awans kolejny raz przechodzi jej koło nosa, Sadie nie potrafi ukryć emocji i w burzliwej atmosferze rozstaje się z branżą finansową. Poświęcała pracy tak dużo czasu, że nie miała nawet chwili na życie osobiste. Rozżalona i...
Polecam całą serię. W trzeciej części autorka pozwoliła nam poznać trochę bliżej detektywa Kordę - głównego, ale bardzo tajemniczego bohatera. Mieliśmy wgląd w jego przeszłość. Mam nadzieję, że będą kolejne tomy.
Pokaż mimo toSmutna i przerażająca. Kompletny brak perspektyw na lepsze życie dla ludzi uciekających przez wojną.
Pokaż mimo to
Naomi i Nick są wzorową parą na Instagramie, niestety w realu ten związek wygląda zupełnie inaczej. Dlaczego? Co spowodowało, że zapomnieli o tym co ich połączyło?
Ich relacja przechodzi gigantyczny kryzys, a zaplanowane wesele zbliża się wielkimi krokami. Właściwie powinni się rozstać, ale… nikt z nich nie chce pokrywać gigantycznych kosztów odwołanego wesela. Postanawiają...
Książka Agaty Sobczak, 24-letniej księgarki przypadła mi do gustu. Romans w sam raz na dwa wieczorki.
Czyta się szybko, bo autorka postawiła na wielowątkowość. Poza miłością znajdziecie tu takie problemy młodych ludzi jak narkotyki, strata bliskiej osoby, niechciana ciąża i jeszcze kilka wątków. Ładnie się to łączy, może na końcu robi się odrobinę melodramatycznie, ale......
Jedni lubią romanse biurowe, inni te w stylu "dark", a ja ostatnio kocham te słodkie, miłe, ranczerskie, szpitalne, kampusowe itp.
W tym roku moim odkryciem jest Kennedy Fox.
Amerykański duet, pod którym kryją się Brooke Cumberland i Lyra Parisch tworzy świetne historie. Autorki łączy zamiłowanie do filmów "Masz wiadomość czy "Holiday". Tak się składa, że są to również...
Przyznam, że "Naturalna odporność" to świetnie napisana książka. Autorka przytacza w niej wiele historii z życia wziętych, pokazujących jak bardzo jesteśmy uzależnieni od słodkich syropków i suplementów diety.
Pokazuje plusy i minusy stosowania danych preparatów np. słynnej czarnuszki, laktoferyny czy jeżówki.
Dla mnie osobiście ta książka przyniosła spokój psychiczny i...
"Snowflake" to opowieść o młodej dziewczynie, która mieszka na farmie mlecznej w Kildare (40 km od Dublina) ze swoją niezrównoważoną psychicznie matką i wujkiem alkoholikiem. Kiedy dostaje się na studia boleśnie zderza się z otaczającą ją rzeczywistością.
W książce Louise Nealon zagłębia się w poważne tematy zdrowia psychicznego i jego piętna, które w sobie...
Przedziwna książka. Długo miałam ją na półce w portalu Legimi. Prawie do samego końca kompletnie nie wiadomo o co tam chodzi. Nie wiem, czy chce mi się czytać kolejne tomy. Chyba jestem już na nią za stara. Książka typowo dla 17-18 latek.
Pokaż mimo toSzaleństwo. Trochę za dużo tych urazów głównego bohatera. Tylko fikcyjna postać może przeżyć takie tortury.
Pokaż mimo to
Oboje chcą tego samego – jednej namiętnej nocy, po której każde pójdzie w swoją stronę. Żadnych uczuć, niezręcznych pożegnań czy telefonów następnego dnia. Ale życie ma wobec nich zupełnie inne plany!
Za ten tytuł wzięłam się bez konkretnych oczekiwań i jak to bywa okazał się naprawdę fajny!
Opis przeczytacie sobie sami, a ja pokrótce opowiem o swoich odczuciach.
Tytuł...
"Na jedną noc" to jedna z tych miłych, słodkich i romantycznych powieści z nurtu new adult. To także druga czytana przeze mnie w tym roku powieść autorki. Obie bardzo mi się podobały.
Historia Anny i Drew wciąga od pierwszych stron, a młodzieńczy romans to bardzo wdzięczny temat, który pobudza wyobraźnię. Szczególnie jeśli dotyczy studenckiego etapu życia.
Która z nas nie...
Za mną kolejny romans z mafijnymi porachunkami w tle.
"Mafia, duże pieniądze, mężczyzna, który nie lubi jak coś idzie nie po jego myśli
i ona – przynęta.
Ich losy są ze sobą nierozerwalnie splecione, a jeden fałszywy ruch może skończyć się tragicznie dla obojga".
Główna bohaterkami powieści - młoda bankierka - zostaje porwana i zmuszona do defraudacji pieniędzy...
Spodziewałam się lekkiego romansu, a dostałam książkę obyczajowo-erotyczno-sensacyjną. Przyznam, że było to miłe zaskoczenie.
Bohaterką powieści jest Patrycja - luksusowa prostytutka. Żyje w dostatku i spokoju do czasu, gdy do drzwi jej mieszkanka dzwoni policja. Niestety nie mają dobrych wieści. Siostra bohaterki zginęła w wypadku, a ona musi zająć się jej...
Przyznam, że byłam bardzo podekscytowana przed lekturą tej książki, ale po przeczytaniu mam turbo mieszane uczucia.
Główna bohaterka jawiła mi się początkowo jako bardzo ciekawa postać. W końcu nie jakaś szara myszka, a wykształcona pani chirurg. Niestety Laura bardzo mnie zawiodła. Za każdym facetem w książce latała jakby nigdy nie widziała chłopa na oczy.
I generalnie...
"Ring" Anny Wolf ma cudowną okładkę, ale jeśli chodzi o treść - książka okazała się zupełnie nie w moim guście.
Przeszkadzał mi chaos, wszystkiego było za dużo i za szybko. Bohaterowie postępowali nierozważnie i nie udało mi się w żaden sposób wejść z nimi w interakcję. Główny bohater non stop demolował mieszkania, w których się znajdował, szybko podejmował pochopne...