Profil użytkownika: Bookalove
Biblioteczka
Opinie
21/52 Radomir Wit - Negocjatorzy Policyjni
👮♀️Ta książka wprowadza nas w świat negocjatorów. Autor uchyla nam drzwi do tego zupełnie nieznajomego świata. Poprzez rozmowy ze specjalistami, ich żonami, psychologiem zdradza czytelnikom tajniki tego arcytrudnego zawodu.
👮♂️ No właśnie! Zawodu? Oto pierwsze, ogromne zaskoczenie. Okazuje się, że nie ma etatowych...
19/52 Dziewczyna na klifie - Lucinda Riley
Zostały mi do przeczytania już tylko dwie książki Lucindy :( Smuteczek.
To jedne z tych powieści, które sobie dawkuję po troszeczku - żeby za szybko się nie skończyły. Jest w nich bowiem, coś co bardzo lubię - występują w nich conajmniej dwie linie czasowe, a napisane są lekkim i bardzo wciągającym piórem - czego chcieć więcej,...
Za każdym razem, jak kończę kolejną książkę Lucindy, myślę to samo: "Ale ta autorka miała głowę do łączenia wątków!"
Uwielbiam to w niej!!
Przeszłość (i to w kilku warstwach) przeplata się ze współczesnością. Każdy z wątków jest kompletny i bogaty w detale. Życie każdej postaci, równie ciekawe. Przepadłam ♡
Drzewo Anioła, to historia trzech kobiet. Babki, Matki i Córki....
Aktywność użytkownika Bookalove
21/52 Radomir Wit - Negocjatorzy Policyjni
👮♀️Ta książka wprowadza nas w świat negocjatorów. Autor uchyla nam drzwi do tego zupełnie nieznajomego świata. Poprzez rozmowy ze specjalistami, ich żonami, psychologiem zdradza czytelnikom tajniki tego arcytrudnego zawodu.
👮♂️ No właśnie! Za...
Po dachu chodzi rozjuszony chłopak. Sytuacja jest trudna. - Jesteście od siebie daleko? - Tak, dzieli mnie od niego kawał drogi. A najgorsze jest to, że gdy próbuję uspokoić sytuację i ...
RozwińW tym czasie można uratować jedną osobę. Ale za tą jedną osobą stoi życie kilku czy kilkunastu innych - rodziny, przyjaciół, ich też w pewnym sensie ratują negocjatorzy.
19/52 Dziewczyna na klifie - Lucinda Riley
Zostały mi do przeczytania już tylko dwie książki Lucindy :( Smuteczek.
To jedne z tych powieści, które sobie dawkuję po troszeczku - żeby za szybko się nie skończyły. Jest w nich bowiem, coś co bardzo lubię - występują w nich conajmniej dwie lin...
Za każdym razem, jak kończę kolejną książkę Lucindy, myślę to samo: "Ale ta autorka miała głowę do łączenia wątków!"
Uwielbiam to w niej!!
Przeszłość (i to w kilku warstwach) przeplata się ze współczesnością. Każdy z wątków jest kompletny i bogaty w detale. Życie każdej postaci, równie c...
14/52
Po Yellowface sięgnęłam od razu po gali Lubimyczytac.pl - autorka zgarnęła wygraną w kategorii Fantasy, byłam zatem ciekawa jak pisze i czy warto kupować jej kolejne książki ;)
I chyba warto! Mam nadzieję, że reszta jest tak samo dobra, jak ta!
Bo Yellowface to coś totalnie innego...
Dałam się oszukać komentarzom typu "książka na dwa wieczory" ;) Spodziewałam się zatem czegoś w miarę lekkiego, a dostałam prawdziwą bombę etyczną 🤯
Na dwa wieczory?! Może i tak - objętościowo, ale zdecydowanie to nie jest czytadło do poduchy. Jest ciężko. Jest mrocznie. A na koniec - jes...
16/52
Szósty Brudny już za mną 🔥
Przemysław Piotrowski - pisarz jak zwykle nie zawodzi - wrzuca Igora w kolejne tarapaty. Komisarz, zmęczony po ostatniej głośnej i bardzo medialnej sprawie, postanawia nieco odpocząć. Swoim zwyczajem zamyka się w skorupce, starając się nic nie odczuwać. N...
17/52 Empireum #2
💎 Smoki. Fantstyczne stwory. Niezbadane krainy. Uwielbiam tę karmę dla mojej wyobraźni 🤩 Druga część smoczej opowieści pochłonęła mnie równie mocno jak Czwarte skrzydło. Ale o dziwo nie od razu. Ta część, zdecydowanie rozkręca się w drugiej połówce, a kończy tak 😬, że no...
ulubieni autorzy [9]
statystyki
przeczytano
przeczytane
pomocne
wystawione
na czytaniu
na czytanie