Filtry
Reklama
Książki na półce E-commerce [10]
Sortuj:
Okładka książki Biblia e-biznesu Marcin Cichoń, Marcin Cisek, Kamil Czopek, Agnieszka Dejnaka, Jacek Dudzic, Maciej Dutko, Piotr Dywański, Marcin Godlewski, Jakub Jasiński, Marcin Kosiński, Paweł Krzyworączka, Paweł Królak, Maciej Lewiński, Paweł Lipiec, Przemysław Modrzewski, Piotr Motyl, Sławomir Panek, Krzysztof Rdzeń, Rafał Sadłowski, Mirosław Smużniak, Mirosław Szmajda, Piotr Szulczewski, Natalia Szwarc, Mariusz Wesołowski
Średnia ocen:
7,8 / 10
37 ocen
Czytelnicy: 325 Opinie: 3
Okładka książki Punkt przełomowy. O małych przyczynach wielkich zmian Malcolm Gladwell
Średnia ocen:
7,3 / 10
343 ocen
Czytelnicy: 1891 Opinie: 31
Okładka książki E-marketing praca zbiorowa
Średnia ocen:
7,2 / 10
42 ocen
Czytelnicy: 158 Opinie: 9
Okładka książki Photoshop dla e-commerce i social media Sebastian Kończak
Średnia ocen:
7,1 / 10
8 ocen
Czytelnicy: 36 Opinie: 2
Okładka książki Hello world. Jak być człowiekiem w epoce maszyn Hannah Fry
Średnia ocen:
7,1 / 10
242 ocen
Czytelnicy: 729 Opinie: 42
Okładka książki Błysk! Potęga przeczucia Malcolm Gladwell
Średnia ocen:
6,9 / 10
401 ocen
Czytelnicy: 1770 Opinie: 28
Okładka książki E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II Maciej Dutko
Średnia ocen:
6,6 / 10
18 ocen
Czytelnicy: 69 Opinie: 2
zgłoś błąd