Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych

Okładka książki Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Darren BarefootJulie Szabo Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska biznes, finanse
273 str. 4 godz. 33 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Friends with benefits : a social media marketing handbook
Wydawnictwo:
Wolters Kluwer Polska
Data wydania:
2011-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2011-01-01
Liczba stron:
273
Czas czytania
4 godz. 33 min.
Język:
polski
ISBN:
9788326411038
Tłumacz:
Joanna Andrusiewicz
Tagi:
Marketing internetowy media społecznościowe marketing ekonomia
Średnia ocen

                6,2 6,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,2 / 10
5 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
210
89

Na półkach:

Książka w gruncie rzeczy jest przyjemna i dobrze się wchłania, nie posiada na szczęście w sobie pierwiastka naukowych wywodów, dlatego będzie dobrym kompendium wiedzy zarówno dla studentów jak i dla osób siedzących w branży. Niestety na dzień dzisiejszy jest już przestarzała, jednak gdyby wyobrazić sobie, że czytamy ją w roku wydania sytuacja mogłaby być troszkę ciekawsza. Autorzy starannie opisują sposób funkcjonowania marki w social mediach, wyliczają atuty i wady tego rodzaju komunikacji. Przedstawiają istotne case'y, opisują stan rzeczywisty, nie zachęcają do SM i nie negują ich istnienia, jedynie sugerują korzystne dla danego biznesu postawy. Oczywiście książka dotyczy tylko rynku amerykańskiego i brytyjskiego, jednakże można znaleźć w poszczególnych tematach nasze polskie odnośniki. Znajomi na wagę złota co ciekawe wcale nie jest o znajomych, ale to już pozostawiam do rozważenia Wam.

Książka w gruncie rzeczy jest przyjemna i dobrze się wchłania, nie posiada na szczęście w sobie pierwiastka naukowych wywodów, dlatego będzie dobrym kompendium wiedzy zarówno dla studentów jak i dla osób siedzących w branży. Niestety na dzień dzisiejszy jest już przestarzała, jednak gdyby wyobrazić sobie, że czytamy ją w roku wydania sytuacja mogłaby być troszkę ciekawsza....

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    8
  • Chcę przeczytać
    4

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych


Podobne książki

Przeczytaj także