rozwiń zwiń

Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy

Okładka książki Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy
Martin Lindstrom Wydawnictwo: Znak Seria: Punkty Przełomowe nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
224 str. 3 godz. 44 min.
Kategoria:
nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
Seria:
Punkty Przełomowe
Tytuł oryginału:
Buyology
Wydawnictwo:
Znak
Data wydania:
2009-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2009-01-01
Liczba stron:
224
Czas czytania
3 godz. 44 min.
Język:
polski
ISBN:
9788324011803
Tłumacz:
Magdalena Zielińska
Tagi:
zakupy neuromarketing konsument
Średnia ocen

                7,2 7,2 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,2 / 10
259 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
86
58

Na półkach:

Pan Martin tłumaczy nam nasze zachowania konsumenckie i stara się uzmysłowić, że to nie my mamy kontrolę nad naszymi decyzjami. Choćbyśmy bardzo chcieli naszego mózgu nie da się oszukać i wiele dzieje się poza poziomami naszej świadomości.
Pan Martin również na każdej stronie stara się nam powiedzieć, że jego racja jest najlepsza i najmądrzejsza, przez to, że książka pisana jest w pierwszej osobie, co jest nowatorskie w przypadku książek popularnonaukowych, można wyrobić sobie opinię na temat samego autora. Sam namalował sobie oraz swoimi słowami. Ja go nie polubiłam, mam wrażenie, że książka ta to hołd sobie samemu i swoim śmiałym ideom, którym nikt nie chciał dać wiary kilka lat temu.
Tak czy siak, książka szczególnie polecana wszystkim którzy zajmują się marketingiem i pracują w retail

Pan Martin tłumaczy nam nasze zachowania konsumenckie i stara się uzmysłowić, że to nie my mamy kontrolę nad naszymi decyzjami. Choćbyśmy bardzo chcieli naszego mózgu nie da się oszukać i wiele dzieje się poza poziomami naszej świadomości.
Pan Martin również na każdej stronie stara się nam powiedzieć, że jego racja jest najlepsza i najmądrzejsza, przez to, że książka pisana...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    432
  • Przeczytane
    334
  • Posiadam
    76
  • Teraz czytam
    18
  • Chcę w prezencie
    14
  • Ulubione
    11
  • Psychologia
    6
  • 2014
    5
  • Kindle
    4
  • 2013
    3

Cytaty

Więcej
Martin Lindstrom Zakupologia. Prawdy i kłamstwa o tym, dlaczego kupujemy Zobacz więcej
Więcej

Podobne książki

Przeczytaj także