Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka
328 str.
5 godz. 28 min.
- Kategoria:
- nauki społeczne (psychologia, socjologia, itd.)
- Wydawnictwo:
- Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne (GWP)
- Data wydania:
- 2009-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2009-01-01
- Liczba stron:
- 328
- Czas czytania
- 5 godz. 28 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788374894937
Ta znakomita książka z dziedziny psychologii społecznej, prezentująca techniki wywierania wpływu, skierowana jest do wszystkich zainteresowanych wpływaniem na innych ludzi oraz tych, którzy pragną obronić się przed niepożądanym oddziaływaniem bądź manipulacją. Książka skierowana jest do osób, które zawodowo zajmują się wpływaniem na innych: do dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wychowawców. Służyć może wiedzą i pomocą zarówno tym, którzy chcą wpływać na innych, jak i tym, którzy pragną się obronić przed niepożądanym wpływem. Wywieranie wpływu jest to więc tak naprawdę książka dla każdego z nas.
Dodaj do biblioteczki
Porównaj ceny
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Szukamy ofert...
Mogą Cię zainteresować
Oceny
Książka na półkach
- 3 518
- 2 181
- 476
- 237
- 93
- 38
- 28
- 18
- 15
- 14
Opinia
Mimo upływu lat, książka wciąż aktualna w pewnych aspektach (niektóre techniki sprzedażowe wydają mi się już zbyt oczywiste, niektóre badania zostały podważone).
Wiedza zawarta w niej jest dość podstawowa, szczególnie jeżeli ktoś interesował się psychologią społeczną albo po prostu sam zauważył jak różne czynniki wpływają na relacje. Wiele zasad wpływu, które wydawały mi się zupełnie oczywiste, autor przekazuje jako prawdę objawioną.
Czyta się ją szybko, jest napisana przystępnym stylem (który mi jednak nie do końca podszedł). Można ją czytać gdzieś w biegu, bo nie wymaga specjalnego skupienia. W pewnym momencie robi się już nieco przegadana i wiele się powtarza.
Rozczarowałam się tą książką, biorąc pod uwagę jaką ma renomę.
Mimo upływu lat, książka wciąż aktualna w pewnych aspektach (niektóre techniki sprzedażowe wydają mi się już zbyt oczywiste, niektóre badania zostały podważone).
więcej Oznaczone jako spoiler Pokaż mimo toWiedza zawarta w niej jest dość podstawowa, szczególnie jeżeli ktoś interesował się psychologią społeczną albo po prostu sam zauważył jak różne czynniki wpływają na relacje. Wiele zasad wpływu, które wydawały mi...