rozwińzwiń

TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu

Okładka książki TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu Robert B. Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin
Okładka książki TAK! 60 sekretów nauki perswazji. Sztuka przekonywania i wywierania wpływu
Robert B. CialdiniNoah Goldstein Wydawnictwo: MT Biznes Seria: Psychologia Biznesu - MT Biznes biznes, finanse
304 str. 5 godz. 4 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Seria:
Psychologia Biznesu - MT Biznes
Wydawnictwo:
MT Biznes
Data wydania:
2017-10-09
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-09
Liczba stron:
304
Czas czytania
5 godz. 4 min.
Język:
polski
ISBN:
9788380872714
Tłumacz:
Michał Lipa
Średnia ocen

6,9 6,9 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Okładka książki Świat na TAK! Zdobywaj przyjaciół, zyskuj pewność siebie i skutecznie przekonuj innych Robert B. Cialdini, Noah Goldstein, Steve Martin
Ocena 6,3
Świat na TAK! ... Robert B. Cialdini,...
Okładka książki HBRs 10 Must Reads for New Managers Robert B. Cialdini, Michael D. Watkins, Daniel Goleman, Herminia Ibarra, John P. Kotter, William Oncken Jr., Donald L. Wass
Ocena 7,8
HBRs 10 Must R... Robert B. Cialdini,...

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
6,9 / 10
116 ocen
Twoja ocena
0 / 10

OPINIE i DYSKUSJE

Sortuj:
avatar
289
79

Na półkach: ,

Dobra książka. Dla osób już zaznajomionych z tematem treść może nie być zaskakująca, niektóre rozdziały były w moim odczuciu naciągane lub po prostu tak oczywiste, że aż niepotrzebne. Mimo wszystko polecam

Dobra książka. Dla osób już zaznajomionych z tematem treść może nie być zaskakująca, niektóre rozdziały były w moim odczuciu naciągane lub po prostu tak oczywiste, że aż niepotrzebne. Mimo wszystko polecam

Pokaż mimo to

avatar
353
34

Na półkach:

Cialdiniego zawsze warto, choć forma mnie nie porwała.

Cialdiniego zawsze warto, choć forma mnie nie porwała.

Pokaż mimo to

avatar
77
28

Na półkach: ,

Gdybym nie przeczytał poprzedniej wersji ("Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”),pewnie byłbym bardzo zadowolony z tej pozycji i wystawiłbym wyższą ocenę. Ale... Nowsza wersja książki jest gorsza. Niby poszerzona i poprawiona względem poprzedniej, ale mam nieodparte wrażenie, że autorzy usunęli wartościową treść a w jej miejsce dodali nową, nic nie wnoszącą.

Nie sposób nie patrzeć mi na tę książkę, przez pryzmat jej poprzedniczki. W aktualnej wersji brakuje mi barwnych przykładów (czuję, że wiele z nich pominęli, chociaż nie liczyłem ich dokładnie, ale nie mam odczucia, że „gdziekolwiek spojrzę”, dostrzegam przykłady zawarte w książce. A tak miałem po przeczytaniu poprzedniej wersji). Dodatkowo, wydaje mi się, jakoby treść z poprzedniczki została okrojona i podzielona na mniejsze rozdziały i zostało dopisanych kilka nowych, których treść jest powielana, tylko napisana w inny sposób, tak, aby zrobić „okrągłą” liczbę 60 zasad. Łał! Ależ konkret. No niestety, ja tego tak nie odbieram.

Czyżby autorzy chcieli na klientach użyć technik perswazji, pięknie opakować produkt aby sprzedać go jak najwięcej, a przy okazji obniżając jakość treści…? Pewnie nie, ale to jest nieodłączne wrażenie, gdy myślę o tej książce po jej przeczytaniu.

Gdybym nie przeczytał poprzedniej wersji ("Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka”),pewnie byłbym bardzo zadowolony z tej pozycji i wystawiłbym wyższą ocenę. Ale... Nowsza wersja książki jest gorsza. Niby poszerzona i poprawiona względem poprzedniej, ale mam nieodparte wrażenie, że autorzy usunęli wartościową treść a w jej miejsce dodali nową, nic nie wnoszącą....

więcej Pokaż mimo to

avatar
76
56

Na półkach:

Taka niby obowiązkowa pozycja...

Taka niby obowiązkowa pozycja...

Pokaż mimo to

avatar
47
33

Na półkach:

Fajne i ciekawe rozwinięcie 6 zasad perswazji Cialdiniego, przedstawione w 60 rozdziałach/przykładach na tle biznesowym.

Fajne i ciekawe rozwinięcie 6 zasad perswazji Cialdiniego, przedstawione w 60 rozdziałach/przykładach na tle biznesowym.

Pokaż mimo to

avatar
414
386

Na półkach:

Znakomita książka dla praktyków biznesowych. Nie wiem jak ja odbiorą ludzie, którzy chcą wiedzę wykorzystać jedynie do celów teoretycznych.

Znakomita książka dla praktyków biznesowych. Nie wiem jak ja odbiorą ludzie, którzy chcą wiedzę wykorzystać jedynie do celów teoretycznych.

Pokaż mimo to

avatar
114
113

Na półkach:

Znakomita pozycja dla wszystkich przedsiębiorców. Książka zdradza tajniki marketingowe używane przez najznakomitsze firmy na świecie. Uczy też czytelnika jak zdobyć poparcie dla własnej idei. Polecam tę publikacje nie tylko osobom szczególnie zainteresowanym tematem ekonomii.

Znakomita pozycja dla wszystkich przedsiębiorców. Książka zdradza tajniki marketingowe używane przez najznakomitsze firmy na świecie. Uczy też czytelnika jak zdobyć poparcie dla własnej idei. Polecam tę publikacje nie tylko osobom szczególnie zainteresowanym tematem ekonomii.

Pokaż mimo to

avatar
191
112

Na półkach: ,

Książka ma formę wykazu różnych metod perswazji opartych na badaniach naukowych, co zresztą autorzy skrupulatnie podkreślają. Ze względu na tę właśnie formę jest ona nieco nudnawa, ale ci którzy po nią sięgają raczej nie zwracają uwagi, jak sądzę, na jej cechy rozrywkotwórcze, a utylitarne. Jeżeli ktoś wcześniej czytał choćby jakiś artykuł z tej tematyki, to sporo treści będzie mu już znanych. Ja osobiście podchodzę, do niektórych przynajmniej metod z ostrożnością ze względu choćby na wątpliwą wartość niektórych badań naukowych z psychologi, którym np. zarzuca się, że polegają na eksperymentach wykonywanych najczęściej na amerykańskich studentach psychologii, po czym są uogólniane na całą ludzką populację. Inna kwestia to sprawa kontekstu w jakim wykorzystujemy dane metody. Być może można łatwo zwiększyć skuteczność przekonywania do tego żeby ktoś przepuścił nas w kolejce w warzywniaku, ale czy będziemy równie skuteczni przekonując kogoś żeby wybrał taki, a nie innych kierunek studiów?

Książka ma formę wykazu różnych metod perswazji opartych na badaniach naukowych, co zresztą autorzy skrupulatnie podkreślają. Ze względu na tę właśnie formę jest ona nieco nudnawa, ale ci którzy po nią sięgają raczej nie zwracają uwagi, jak sądzę, na jej cechy rozrywkotwórcze, a utylitarne. Jeżeli ktoś wcześniej czytał choćby jakiś artykuł z tej tematyki, to sporo treści...

więcej Pokaż mimo to

avatar
12
11

Na półkach: ,

Prawie to samo co wcześniejsza wersja ,,Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.''

Prawie to samo co wcześniejsza wersja ,,Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka.''

Pokaż mimo to

avatar
2
2

Na półkach:

Świetnie napisana książka o wywieranie wpływu w oparciu o badania i ciekawe przykłady z życia wzięte. Lekko się ją czyta, można się zaskoczyć i wiele nauczyć.

Świetnie napisana książka o wywieranie wpływu w oparciu o badania i ciekawe przykłady z życia wzięte. Lekko się ją czyta, można się zaskoczyć i wiele nauczyć.

Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    181
  • Przeczytane
    142
  • Posiadam
    25
  • Teraz czytam
    12
  • 2018
    5
  • Psychologia
    4
  • Audiobooki
    3
  • Wywieranie wpływu
    3
  • Rozwój
    3
  • 2020
    2

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także