Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
- Kategoria:
- poradniki
- Tytuł oryginału:
- What great salespeople do
- Wydawnictwo:
- Studio Emka
- Data wydania:
- 2016-01-01
- Data 1. wyd. pol.:
- 2016-01-01
- Liczba stron:
- 256
- Czas czytania
- 4 godz. 16 min.
- Język:
- polski
- ISBN:
- 9788365068026
- Tłumacz:
- Jacek Środa, Marek Zawiślak
- Tagi:
- sprzedaż storytelling
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.
Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z klientami. Dotąd uważano to za wrodzony talent. Autorzy książki Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią podważają niektóre powszechne przekonania dotyczące sprzedaży, dowodząc, że prowadzenie klientów ku zmianie jest umiejętnością, której można się nauczyć.
Twórca Solution Selling i Customer-Centric Selling Michael Bosworth oraz weteran w dziedzinie zarządzania sprzedażą Ben Zoldan łączą odkrycia neurobiologii, psychologii, socjologii i antropologii, tworząc w ten sposób sprawdzony w praktyce model, który pozwoli przełamywać bariery, budować zaufanie, kształtować rzeczywiste relacje i w rezultacie zdobywać więcej klientów.
Książka ta nauczy was, jak:
• osłabić sceptycyzm klienta i aktywować tę część jego mózgu, która odpowiada za budowanie zaufania i więzi;
• korzystać z siły storytellingu, by wpływać na zmianę u klientów;
• zamieniać pomysły, przekonania i doświadczenia w opowieści – dzięki sprawdzonej strukturze;
• budować własny zasób historii do wykorzystania w całym cyklu sprzedażowym;
• opowiadać z prawdziwą pasją, będąc autentycznym;
• słuchać z empatią, by skłaniać ludzi do otworzenia się;
• włączać opowieści i słuchać z empatią, by klienci aktywnie uczestniczyli w rozmowie.
Przełomowe odkrycia neurobiologii dowodzą, że ludzie nie podejmują decyzji, kierując się wyłącznie logiką. Tak naprawdę w większości przypadków główną rolę odgrywają emocje. Książka Mistrzowie sprzedaży: jak oni to robią zawiera odpowiednie narzędzia i opis najważniejszych technik niezbędnych do tego, by wpływać na zmianę i zacząć sprzedawać więcej.
Porównaj ceny
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Mogą Cię zainteresować
Książka na półkach
- 77
- 18
- 13
- 5
- 2
- 2
- 1
- 1
- 1
- 1
Cytaty
Bądź pierwszy
Dodaj cytat z książki Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Dodaj cytat
Opinia
Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.
Jeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć stosować rady w praktyce. Ludzie nie podejmują decyzji racjonalnie, uwierz :)
Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.
więcej Pokaż mimo toJeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć...