Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji

Okładka książki Mistrzowie sprzedaży - jak oni to robią : niedoceniona siła opowieści i roli emocji w podejmowaniu decyzji
Michael BosworthBez Zoldan Wydawnictwo: Studio Emka poradniki
256 str. 4 godz. 16 min.
Kategoria:
poradniki
Tytuł oryginału:
What great salespeople do
Wydawnictwo:
Studio Emka
Data wydania:
2016-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2016-01-01
Liczba stron:
256
Czas czytania
4 godz. 16 min.
Język:
polski
ISBN:
9788365068026
Tłumacz:
Jacek Środa, Marek Zawiślak
Tagi:
sprzedaż storytelling
Średnia ocen

                7,4 7,4 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,4 / 10
16 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
112
9

Na półkach: ,

Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć stosować rady w praktyce. Ludzie nie podejmują decyzji racjonalnie, uwierz :)

Storytelling, który od kilku lat zadomowił się w marketingu - zaczyna pukać do drzwi sprzedawców. Cechy/zalety/korzyści, wartości, ROI przestają działać. Dlaczego? Odwołując się tylko do logiki Klienta, ciężko jest zdobyć jego serce. Jak wiemy z neurologii - emocjonalny ogon rządzi racjonalnym psem.

Jeśli zajmujesz się sprzedażą, koniecznie musisz kupić tę książkę i zacząć...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    77
  • Przeczytane
    18
  • Posiadam
    13
  • Teraz czytam
    5
  • Biznes
    2
  • Chcę w prezencie
    2
  • Posiadam, Wydawnictwo Studio Emka
    1
  • 2021
    1
  • 2018
    1
  • NiePrzeczytane
    1

Cytaty

Podobne książki

Przeczytaj także