rozwiń zwiń

Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek

Okładka książki Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek
Renata Wrona Wydawnictwo: Studio Suite77 poradniki
190 str. 3 godz. 10 min.
Kategoria:
poradniki
Wydawnictwo:
Studio Suite77
Data wydania:
2017-10-27
Data 1. wyd. pol.:
2017-10-27
Liczba stron:
190
Czas czytania
3 godz. 10 min.
Język:
polski
ISBN:
9788394808228
Tagi:
marka kobiety etykieta wizerunek kobieta biznes wygląd
Średnia ocen

                7,1 7,1 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Książki autora

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
7,1 / 10
9 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
251
204

Na półkach:

Recenzja pochodzi z bloga: http://kasiaiksiazki.blogspot.com/2018/01/marka-kobiety-w-biznesie-etykieta-i.html

„Marka kobiety w biznesie. Etyka i wizerunek” – jak wskazuje tytuł, książka jest skierowana do nas, kobiet. Autorka stara się w niej wpoić nam pewne zasady, którymi powinnyśmy kierować się podczas budowania naszego ja w firmie, w której pracujemy. I nie ma znaczenia, czy zajmujemy wysokie stanowisko, czy jesteśmy szeregowymi pracownikami. Wskazówki, które jak na tacy podaje nam Renata Wrona, przydadzą się zarówno tym z nas, które dopiero zaczynają swoją przygodę z pracą w firmie (mniejszej czy większej, typu korporacja), jak i starym "wyjadaczkom". Wiadomo, czym większe doświadczenie mamy w danej dziedzinie, tym większą mamy wiedzę. Mimo wszystko każda z nas w książce znajdzie coś dla siebie.

Zapewne wiele kobiet stwierdzi, że nie ma sensu sięgać po tę książkę, wszak czego nowego można dowiedzieć się z poradnika, poza tym, co już wiemy? Myślałam tak samo, ale sama pracuję w dosyć dużej firmie – może do typowej korporacji wiele jej brakuje - i stwierdziłam, że warto poszerzyć swoją wiedzę w tej dziedzinie. Z chęcią przyjęłam propozycję przeczytania i zrecenzowania tej książki.
Kiedy dotarła do mnie przesyłka, pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy, była bardzo dobra jakość wydania książki. Dobrze dobrana czcionka, bogato ilustrowana (a może raczej – bogata w fotografie), przejrzysta. Wiedziałam, że pod tym kątem będzie się ją dobrze i szybko czytało. Bałam się jednak, że treść będzie nie dla mnie – przecież w swojej codziennej pracy nie mam kontaktu z klientem zewnętrznym, nie obowiązuje mnie też ściśle określony dress code, a jedynie pewne schematy zachowań.
Czego dowiedziałam się z poradnika Renaty Wrony?
Nie od dziś wiemy, że to, jak wyglądamy, wpływa na sposób, w jaki odbiera nas otoczenie. To właśnie pierwsze wrażenie zwykle decyduje o tym, jak postrzegają nas inni. Cytując klasyka: „Jak cię widzą, tak cię piszą”. W tym krótkim stwierdzeniu kryje się sama prawda, dlatego tak ważne jest kreowanie swojego wizerunku szczególnie w pracy.
Wizerunek również w kreowaniu własnej marki odgrywa bardzo ważną rolę. Jaka zatem jest różnica między wizerunkiem a marką? Wizerunek jest tym, co znajduje się na zewnątrz, co opisuje nasz wygląd, sposób zachowania, zaś marka – poza wymienionymi wyżej czynnikami – to także samorozwój, doskonalenie umiejętności i podnoszenie kompetencji.
Renata Wrona przybliża nam zarówno powody, dla których istotne jest świadome budowanie własnej marki, jak i czynniki, które się na nią składają. To, jak siebie postrzegasz, czy w siebie wierzysz, czy jesteś pewna siebie, czy jesteś osobą asertywną wpływa na to, jak jesteś odbierana przez współpracowników, kontrahentów etc.
Autorka przykłada wielką wagę do tak ważnego aspektu, jakim jest etyka w biznesie. Każdy z nas (mam na myśli pracowników korporacji, firm itp.) powinien znać zasady zachowywania się – zwłaszcza podczas spotkań biznesowych. Niby znamy te podstawowe, ale nie każdy zwraca uwagę na niuanse przedstawione przez autorkę. Nie musimy zajmować wysokiej pozycji w hierarchii firmy, aby zachowywać się zgodnie z savoir vivre'm.

Cóż - śmiało polecam ją każdej kobiecie, która chce podreperować, ulepszyć swoją markę i swój wizerunek albo zwyczajnie pogłębić swoją wiedzę. Pamiętajmy, że zarówno wizerunek zewnętrzny, jak i sposób naszego bycia, wysławiania się, czy budowania relacji - wpływa na nasz odbiór przez osoby trzecie.

Recenzja pochodzi z bloga: http://kasiaiksiazki.blogspot.com/2018/01/marka-kobiety-w-biznesie-etykieta-i.html

„Marka kobiety w biznesie. Etyka i wizerunek” – jak wskazuje tytuł, książka jest skierowana do nas, kobiet. Autorka stara się w niej wpoić nam pewne zasady, którymi powinnyśmy kierować się podczas budowania naszego ja w firmie, w której pracujemy. I nie ma...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Przeczytane
    12
  • Chcę przeczytać
    8
  • Posiadam
    5
  • Marketing
    1
  • Przeczytane w 2017
    1
  • 2017
    1
  • Polskie
    1
  • Recenzenckie
    1
  • 2017 - 120 książek
    1
  • Poradniki, rozwój osobisty
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Marka kobiety w biznesie. Etykieta i wizerunek


Podobne książki

Przeczytaj także