Jezus - i biel staje się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing.

Okładka książki Jezus - i biel staje się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing.
Bruno Ballardini Wydawnictwo: W.A.B. biznes, finanse
218 str. 3 godz. 38 min.
Kategoria:
biznes, finanse
Tytuł oryginału:
Gesù lava più bianco ovvero come la Chiesa inventò il marketing
Wydawnictwo:
W.A.B.
Data wydania:
2008-01-01
Data 1. wyd. pol.:
2008-01-01
Liczba stron:
218
Czas czytania
3 godz. 38 min.
Język:
polski
ISBN:
9788374144094
Tłumacz:
Michał Oleksiuk
Tagi:
kościół katolicki marketing komunikacja społeczna
Średnia ocen

                5,8 5,8 / 10

Oceń książkę
i
Dodaj do biblioteczki

Porównaj ceny

i
Porównywarka z zawsze aktualnymi cenami
W naszej porównywarce znajdziesz książki, audiobooki i e-booki, ze wszystkich najpopularniejszych księgarni internetowych i stacjonarnych, zawsze w najlepszej cenie. Wszystkie pozycje zawierają aktualne ceny sprzedaży. Nasze księgarnie partnerskie oferują wygodne formy dostawy takie jak: dostawę do paczkomatu, przesyłkę kurierską lub odebranie przesyłki w wybranym punkcie odbioru. Darmowa dostawa jest możliwa po przekroczeniu odpowiedniej kwoty za zamówienie lub dla stałych klientów i beneficjentów usług premium zgodnie z regulaminem wybranej księgarni.
Za zamówienie u naszych partnerów zapłacisz w najwygodniejszej dla Ciebie formie:
• online
• przelewem
• kartą płatniczą
• Blikiem
• podczas odbioru
W zależności od wybranej księgarni możliwa jest także wysyłka za granicę. Ceny widoczne na liście uwzględniają rabaty i promocje dotyczące danego tytułu, dzięki czemu zawsze możesz szybko porównać najkorzystniejszą ofertę.
Ładowanie Szukamy ofert...

Patronaty LC

Mogą Cię zainteresować

Oceny

Średnia ocen
5,8 / 10
41 ocen
Twoja ocena
0 / 10

Opinia

avatar
280
185

Na półkach: ,

Dorabianie ideologii do faktów i ... i tyle!
Autor w swym wywodzie bardziej skupia się na atakowaniu KK niż przedstawianiu ścisłej korelacji między marketingiem a religią. Zaś techniki porównawcze, którymi posługuje się Ballardini można zastosować do dowolnego produktu, myśli, idei. Wszak wszystko możemy sprowadzić do roli "produktu". Idąc tropem Ballardiniego równie dobrze marketing mógł zostać wymyślony przez autorów i propagatorów wszystkich religii przedchrześcijańskich.
Z KK mi nie po drodze i nie jest moim zamiarem jego wybielanie w kontekście przeczytanej pozycji, ale gdybym ja miał odpowiedzieć na pytanie, czy KK wymyślił marketing, odpowiedziałbym: nie, nie wymyślił. Opanował tylko do perfekcji korzystanie z jego technik by móc przetrwać na rynku sprzedaży obietnicy raju, napędzanego strachem przed niewiadomą, którą wyznacza moment śmierci. Cała reszta to tylko produkt, cena, promocja i dystrybucja.

Dorabianie ideologii do faktów i ... i tyle!
Autor w swym wywodzie bardziej skupia się na atakowaniu KK niż przedstawianiu ścisłej korelacji między marketingiem a religią. Zaś techniki porównawcze, którymi posługuje się Ballardini można zastosować do dowolnego produktu, myśli, idei. Wszak wszystko możemy sprowadzić do roli "produktu". Idąc tropem Ballardiniego równie dobrze...

więcej Pokaż mimo to

Książka na półkach

  • Chcę przeczytać
    74
  • Przeczytane
    48
  • Posiadam
    20
  • Teraz czytam
    4
  • 2014
    2
  • Biznes
    1
  • AntyR
    1
  • RELIGIA I DUCHOWOŚĆ
    1
  • 4) Ateizm
    1
  • Popularnonaukowe
    1

Cytaty

Bądź pierwszy

Dodaj cytat z książki Jezus - i biel staje się bielsza. Jak kościół wymyślił marketing.


Podobne książki

Przeczytaj także